פורץ מנעולים בטירת כרמל – פורץ דלתות זמין לשירותכם 24 שעות ביממה. החלפת צילינדר ושירותים נוספים – מנעולנים בטירת כרמל עם למעלה מ-15 שנות ניסיון

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן טירת כרמל, טלפון: 055-9706744

 

מחפשים מנעולן באזור הצפון? צריכים פורץ דלתות בטירת כרמל? ברגע האמת שבו אנו זקוקים לשירות מהיר של איש מקצוע, אנחנו רוצים להיות בטוחים שבחרנו את האדם הנכון, שיפתור עבורנו את הבעיה עם כמה שיותר שקט נפשי וכמה שפחות בעיות ותקלות.

הסיבה היא שהמקרים שבהם אנחנו מוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לדלת הבית או הדירה, או מסתכלים על האוטו מבחוץ ולא מאמינים שאנחנו לא מצליחים להיכנס אליו – אלו לרוב המקרים שבהם אנחנו הכי לחוצים וממהרים.

 

מנעולן בטירת כרמל ואזור חוף הכרמל בכל יום בכל שעה!

✔️ מנעולנים בטירת כרמל זמינים לפרוץ דלת, כספת, רכב

✔️ אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בישראל

✔️  פורץ רכבים, פורץ דלתות מורשה, כולל אחריות

✔️ פריצת כל סוגי הדלתות בטירת כרמל 24 שעות

✔️ התקנת אמצעי ביטחון, עינית לדלת,

✔️ החלפת צילינדר בטירת כרמל במחיר מיוחד

✔️ מנעול מגנטי או ביומטרי לדלת הבית

✔️ שירות בכל שכונות טירת כרמל: נאות כרמל,

איילת הכרמל, בן צבי, מעלה נוף, ביאליק, ברנר ועוד

למידע והצעות מחיר: 055-9706744

 

מנעולן בטירת כרמל
מנעולן פורץ מנעולים בטירת כרמל 24/7

 

 

מנעולנים בטירת הכרמל – על שקט נפשי לא מתפשרים

יש דברים שלא מתפשרים עליהם, אחד מהם הוא הביטחון האישי והשקט הנפשי שלכם. נתקעתם מחוץ לבית? מחפשים מנעולן בטירת הכרמל? הגעתם למקום הנכון, שיעניק לכם את כל המעטפת והמענה המלא בנושא.

זה קרה לכולנו לפחות פעם אחת בחיים: גילינו פתאום שהמפתחות אבדו, שדלת הבית נתקעה וננעלה או שאין לנו דרך לפתוח את הרכב הפרטי. בכל אחד מהמקרים, אין ספק בכך שזה לא נעים ודורש פתרון מיידי. בכל אחד מהמקרים הללו, נרצה לבחור באיש מקצוע שיודע מה הוא עושה. שייתן מענה מהיר, מקצועי ובעלות נוחה.

איך למצוא מנעולן מומלץ בטירת הכרמל, מהי העלות לשחזור מפתח לרכב ובאילו מקרים כדאי לבצע התקנה או החלפת צילינדר בטירת כרמל? זה קל – מתקשרים למנעולן פיקס.

 

מחיר מנעולן בטירת כרמל 24 שעות

לא מעט אנשים מחפשים מנעולן בפעם הראשונה בחייהם, משום שלא נתקלו בצורך לפני כן. לרוב, עולות לא מעט שאלות: מהו מחיר פורץ רכבים בטירת כרמל? מהי עלות התקנת עינית לדלת כניסה, ומהו מחיר פריצת מנעול צילינדר במקרה חירום?

כדאי לדעת שטווח המחירים להתקנת מנעול דלת בטירת הכרמל או לפריצת מנעול, משתנה בהתאם לכמה פרמטרים, ביניהם: סוג המנעול, דחיפות המקרה, איזה עבודה נדרש לבצע (החלפה או התקנה של מנעול מול תיקון המנעול), וכן מידת הניסיון והידע של המנעולן. ככלל, המחיר עומד על כמה מאות שקלים.

אנו בחברת מנעולן פיקס מציעים שירותי מנעולן מקצועי בטירת כרמל, בעלות נוחה לכל כיס ללא התפשרות על המקצועיות ואיכות השירות שתקבלו!

 

סוג השירות/ עבודה - מנעולן בטירת כרמל מחירטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר פריצת דלת טרוקה250 - 190 ₪
פריצת מנעול צילינדר בטירת כרמל420 - 190 ₪
שכפול מפתחות לרכב (משתנה בהתאם לסוג המפתח של הרכב)1400 - 220 ₪
עלות פריצת כספת ביתית450 - 149 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הערב40 - 20 ₪
עלות התקנת עינית לדלת כניסה520 - 150 ₪
עלויות החלפת צילינדר בדלת פלדלת / רב בריח / שריונית חסם / פנדור / מולטי לוק550 - 340 ₪
התקנת מנעול עליון לדלת / מנעול כספת620 - 360 ₪
ביקור מנעולן בטירת כרמל מחיר250 - 149 ₪
המחיר של פריצת דלת פלדלת580 - 390 ₪
עלות התקנת עינית לדלת כניסה בטירת הכרמל520 - 150 ₪
המחיר של התקנת מחזיר דלת620 - 450 ₪

 

פורץ מנעולים בטירת כרמל – התקנה או החלפה של כל סוגי המנעולים

אם נתקעתם ממש עכשיו מחוץ לדלת הבית או הרכב, אין סיבה לחרדה, יש לנו בדיוק את מה שאם מחפשים – מנעולן מקצועי זמין בטירת הכרמל והסביבה. איש המקצוע שלנו יגיע עד לכתובתכם במהירות האפשרית על מנת לתקן או להחליף כל סוג של מנעול עם כל סוג של מנגנון. המנעולנים שלנו מחזיקים את מגוון הכלים והמכשירים הרחב הדרושים לביצועה של כל עבודה באופן היסודי והמקצועי ביותר.

אז לא משנה אם אתם צריכים שירות החלפת מנעול לדלת או שירותי מנעולן רכב בטירת כרמל, דבר אחד בטוח – לבעיות במנעול פונים רק למנעולן מורשה של מנעולן פיקס! צרו קשר טלפוני או השאירו פרטים בטופס שבצד הדף.

 

מנעולן רכב בטירת כרמל – כך תדעו שבחרתם נכון

כשאנחנו מזמינים מנעולן בטירת כרמל או בכל אזור אחר בארץ, אנחנו למעשה זקוקים לפריצה מקצועית של המנעול שהשתבש. במילים אחרות: אותו האדם חשוף באותו הרגע למידע האישי ולחיים הפרטיים שלכם, וזו בדיוק הסיבה שכדאי לבחור במנעולן מקצועי, אמין ובטוח.

כדי להיות בטוחים שהזמנתם פורץ דלתות מוסמך בטירת כרמל והסביבה, ולא חובבן שמנסה את מזלו, מומלץ בחום לבדוק בשלב הראשון שמדובר במנעולן מורשה שעבר הכשרה מקצועית לבצע את העבודה וכמובן מחזיק באישור משטרת ישראל. מעבר לביטחון האישי שמהווה את הסיבה הראשונה והמרכזית לכך, תרצו כמובן להיות בטוחים שפריצת המנעול תתבצע ללא נזק לרכוש שלכם.

טיפ מקצועי נוסף, הוא לוודא את האמינות והבטיחות של איש המקצוע שמבצע עבורכם את פריצת המנעול, ולקבל מידע לפני תחילת העבודה בכל הנוגע לזמן ביצוע העבודה, העלויות מקצה לקצה ומה שנדרש לעשות (פריצה, תיקון או החלפת מנעול בהתאם למקרה).

 

פורץ דלתות בטירת הכרמל – מגיעים לכל השכונות

  • איילת הכרמל
  • נאות כרמל
  • עמידר
  • שטרית
  • כהן
  • ביאליק
  • נווה גלים
  • וייצמן
  • בן צבי
  • כלניות
  • גיורא
  • נווה אליאס
  • רמב"ם
  • רמת בגין

 

 

מגיעים גם לכאן: מנעולנים בחיפה, מנעולן ביקנעם