מחפשים מנעולן באור יהודה? פורצי המנעולים שלנו במנעולן פיקס מגיעים לכל כתובת בעיר.

 

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

מנעולן באבן יהודה, טלפון: 055-9706744

 

זה לא כל כך נעים לראות דלת סגורה.. אם זה מה שעובר לכם כרגע בראש אתם ככל הנראה זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים באבן יהודה. אנו במנעולן פיקס מציעים שירותי מנעולנות מקצועיים באבן יהודה והסביבה. חייגו להצעת מחיר

כדי לוודא שאנחנו בטוחים, לקבל שירות מקצועי במקרה שבו הדלת לא נסגרת או במקרה שבו המפתח הלך לאיבוד: יש כמה וכמה סיבות להיעזר בשירותיו של מנעולן באבן יהודה.

ברגעים האלו בהם אנחנו מוצאים את עצמנו מחוץ לדלת הבית או הרכב ומרגישים "תקועים", כדאי להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שיפרוץ את הדלת באופן בטיחותי ומקצועי.

 

שירותי מנעולן באבן יהודה – ניסיון, מקצועיות (ומחיר טוב) 

✔️ פריצת דלת הבית או הרכב באבן יהודה והסביבה עם מנעולן מוסמך

✔️ מחויבים לשירות אדיב ומקצועי. הנחות יינתנו בהתאם לסוג והיקף העבודה

✔️ החלפת צילינדר באבן יהודה, החלפת מנעול דלת ועוד

✔️ התקנת מנעול חכם ושירותים נוספים (עם אחריות)

לפורץ מנעולים באבן יהודה: 055-9706744

 

מנעולן מורשה באבן יהודה
מנעולן באבן יהודה – פורץ מנעולים לפריצה, התקנה, החלפה או תיקון מנעול

 

 

מנעולנים עם המלצות זמינים בכל העיר: נווה הדר, פאר גנים, אחוזת מישורים, חן, גבעת רימון, תל צור ועוד.

 

מנעולן מומלץ באבן יהודה והסביבה

שלום לכם! אם הגעתם לכאן יש שתי אפשרויות: או שנתקעתם מחוץ לדלת הבית או הרכב, או שאתם מחפשים שירותי מנעולן מקצועי מוסמך לביצוע עבודות מנעולנות. במקרה הראשון כדאי ליצור קשר במספר הטלפון המופיע בתמונה או לעבור לעמוד פריצת דלת (או מנעולן 24 שעות במקרה של שעות הלילה המאוחרות).

אם אתם במצב השני ושוקלים לבצע עבודת שדרוג של מנעול הבית או הרכב, אנו יודעים שעולות לפעמים לא מעט שאלות, וזה מבלי להיכנס לאמון שלקוחותינו מפקידים בידינו בהכנסת מנעולן שלנו לביתם.

כדי להקל קצת על תהליך החשיבה ריכזנו עבורכם כמה תשובות לשאלות נפוצות: איך למצוא מנעולן מומלץ באבן יהודה? כמה עולה פורץ דלתות באבן יהודה והאם יש שוני בין עלות פריצת רכב באבן יהודה ובין העלות עבור התקנה מנעולן עליון לדלת / מנעול כספת? כל הפרטים במדריך הבא.

 

פריצת דלת באבן יהודה – לא מסובך כמו שנראה

למצוא פורץ מנעולים באבן יהודה זו לא משימה מורכבת או מסובכת כמו שלעיתים נדמה. לפני שפונים לבעל מקצוע כדי שיבצע עבורכם את העבודה, חשוב לוודא מיהו האדם שמעניק לכם את השירות ומהי מידת הניסיון והמקצועיות שלו. אחד הדברים הראשונים שחשוב מאוד לבדוק, הוא שמדובר במנעולן מוסמך באישור המשטרה באבן יהודה ולא במנעולן חובבן שיעשה יותר נזק מתועלת.

בנוסף, אנחנו ממליצים תמיד להיעזר באנשי מקצוע מומלצים, בין אם מדובר בהמלצות אינטרנטיות ובין אם מדובר בהמלצות אותנטיות של מכרים או בני משפחה שהם למודי ניסיון עם בעל המקצוע המדובר. סננו את התוצאות לפי אזור השירות, בדקו את הידע וההסמכה של המנעולן, קראו חוות דעת על החברה שמעניקה את השירות ובחרו באיש מקצוע שיעניק לכם שירות לא פחות ממצוין.

ברוב המקרים וגם כך במנעולן פיקס, שירותי פריצת מנעולים מקצועית ניתנת 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. הסיבה לכך ברורה: אנחנו לא יכולים לצפות את הרגע והזמן שבו נאלץ להשתמש בשירותיו של פורץ מנעולים.

 

מחיר פורץ מנעולים באבן יהודה – כמה זה עולה?

לפני שתבחרו את המנעולן שתבחרו להשתמש בשירותיו, תזמינו איש מקצוע ותבצעו את פריצת המנעול, חשוב ומומלץ לבדוק את העלויות כדי לא להיות מופתעים בסיום התהליך. אחד הדברים החשובים הוא לדעת את המחיר בבירור, וכן לוודא שאיש המקצוע פועל בשקיפות מלאה מולכם ולא מנצל את חוסר הידע שלכם בנושא.

מחיר החלפת מנעול, פריצת מנעול הדירה או הבית, פריצת מנעול כספת או הרכב ועוד – משתנים בהתאם לכמה פרמטרים שונים, ונעים בין טווח מחירים של כמה מאות שקלים במרבית המקרים.

 

סוג השירות מנעולן באבן יהודה מחיר ממוצעטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
עלות קריאה לפורץ מנעולים באבן יהודה250 - 150 ₪
מחיר פריצת מנעול באבן יהודה
(משתנה בהתאם למנעול הקיים)
450 - 170 ₪
עלויות החלפת צילינדר בדלת פלדלת, רב בריח, פנדור, מולטילוק, שריונית חסםוכו'550 - 340 ₪
מחיר החלפת מנעול צילינדר באבן יהודה
(בדלת כניסה, בעלת מפתח משונן או מפתח חורים)
550 - 230 ₪
התקנת מנעול צילינדר באבן יהודה מחיר ממוצע450 - 240 ₪
מחיר פורץ רכבים באבן יהודה450 - 200 ₪
פריצת דלת פלדלת או רב בריח (ממוצע)380 - 250 ₪

 

 מנעולנים באבן יהודה – למה דווקא מנעולן פיקס?

ראשית, הסיבה העיקרית לבחור באיש מקצוע הינה לפני הכל הבטיחות וביצוע העבודה במקצועיות וביעילות. ביצוע פריצה של דלת מכל סוג שהוא באופן עצמאי, זוהי אינה פעולה מומלצת – משום שהיא עלולה ליצור יותר נזק מתועלת, ולגרום נזק לרכוש שתיקונו עשוי לעלות אלפי שקלים.

כדי למנוע זאת, מומלץ לבחור באיש מקצוע שיבצע עבודה מבוקרת, מקצועית, יעילה ובטוחה. בין אם אתם זקוקים לפורץ מנעולים עבור דלת ביתכם, מנעולן רכב או פורץ רכבים בזמינות מיידית בעיר אבן יהודה והסביבה, מנעולן פיקס כאן לשירותכם בכל יום ובכל שעה.

אנחנו עובדים עם מנעולנים מוסמכים בלבד, שמבצעים עבודה מקצועית, מעניקים שירות אדיב ומספקים לכם פתרון מיידי בעלות נוחה לכל כיס.

 

אבן יהודה: מפת היישוב

 

מגיעים גם לאזורים הבאים: מנעולן בנתניה, מנעולן כפר סבא, מנעולנים בכפר יונה