זקוקים להחלפה של צילינדר מסוג פנדור בדלת? אנו במנעולן פיקס שמחים להעמיד לרשותכם את מיטה המנעולנים בכל יישובי הארץ – שירותי החלפת צילינדר פנדור ופריצת מנעולי פנדור בכל רגע ביממה ובמחירים משתלמים

הבית שלכם כולל דלתות פנים של פנדור? שירות החלפת צילינדר פנדור יספק לכם ולמשפחתכם ביטחון אישי וישמור על הרכוש שלכם ועליהם מכל משמר. אנו במנעולן פיקס נקשר אתכם למנעולן מעולה באזור המגורים שלכם, בכל יום ושעה בשבוע, ובכל שבוע, על מנת שיגיע להחליף את הצילינדר התקול או הבלתי אמין בצילינדר חדש, כך שתוכלו לישון בשקט ולחיות ברוגע.

 

מנעולן מומלץ לפריצת מנעולי פנדור והחלפת צילינדר פנדורבכל הארץ!

✔️ פריצת דלתות עם מנעול פנדור בפריסה ארצית מלאה ועל ידי מנעולנים מוסמכים מומלצים

✔️ החלפת צילינדר פנדור במחירים אטרקטיביים ובזמינות גבוהה

✔️ צריכים להחליף צילינדר או מנגנון לדלת מסוג פנדור? צרו קשר ונגיע לכל כתובת שתמסרו

צריכים מנעולן מוסמך לדלתות פנדור? התקשרו: 055-9706744

 

החלפת צילינדר פנדור - פריצת צילינדר פנדור
פריצה, תיקון או החלפת צילינדר פנדור

 

 

אז מהו מנעול צילינדר? זה מה שאתם צריכים לדעת

מנעול צילינדר הוא מנעול נפוץ ושימושי מאוד בבתים רבים ונחשב לבטוח במיוחד. הצילינדר הוא החלק שאליו מוכנס המפתח ובתוכו הוא מסתובב על מנת לפתוח או לנעול את הדלת. אין סוג אחד ויחיד של מנעול צילינדר, אלא מספר של סוגים, חלקם מתוחכמים יותר וחלקם פשוטים יותר. וודאי שיש עדיפות לשימוש במנעולי צילינדר מתקדמים שיקשו על הפורץ את המלאכה.

 

כל הסיבות להזמין החלפת צילינדר לדלת פנדור – ומוטב ממש כעת

אם עברתם לבית חדש, אינכם יודעים מי חי בו וכיצד הוא התנהל, והאם יכול להיות שלו או לגורם זר אחר יש מפתח, והלכה למעשה גם גישה – לבית הפרטי והמקודש שלכם. זאת סיבה טובה מאוד להזמין שירות החלפת צילינדר לדלת כניסה פנדור, שכן פריצת מנעול אינה עבודה לכל אחד. במידה ואתם מרגישים שהמפתח לא מסתובב בצורה חלקה בתוך הצילינדר, כנראה שקיים בלאי טבעי.

מומלץ במצב זה להימנע מלקחת סיכון – אם תתאמצו לסובב את המפתח בתוך הצילינדר, להבא הוא עשוי להישבר או להיתקע בפנים. בנוסף, אם אתם זקוקים לפרטיות בחדר מסוים בבית, וקיימת בעיה בצילינדר או שאין לכם מפתח עבורו, שירות החלפת צילינדר פנדור לדלת פנים הוא מה שחסר לכם.

 

עשוי לעניין אותך גם: החלפת צילינדר רב בריח | החלפת צילינדר פלדלת | החלפה של צילינדר לדלת שריונית חסם | החלפת צילינדר מולטילוק

 

כמה עולה החלפת צילינדר בדלת פנדור? מחירים

השירות של המנעולנים שלנו שווה, והמחירים של המנעולנים שלנו שווים לכל כיס. המחיר הספציפי משתנה בהתאם למחירון של המנעולן שיגיע אליכם, כאשר מעבר לסוג העבודה, יש משמעות גם לשעות ההגעה אליכם. להלן טווח מחירי החלפת צילינדר לדלת פנדור ושירותי מנעולנות אפשריים נוספים:

 

סוג השירות - מנעול דלת פנדורטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
החלפת מנעול צילינדר בדלת כניסה פנדור
דלתות כניסה לבית, לדירה, לחנות או למשרד
420 - 170 ₪
עלות צילינדר דלת פנדור
כולל התקנה
550 - 340 ₪
מחיר ביקור מנעולן
249 - 149 ₪
עלות פריצת כספת ביתית
כל סוגי מנעולי הכספות
449 - 149 ₪
החלפת מנעול צילינדר לדלתות פנים
דלתות שאינן דלתות כניסה
450 - 240 ₪

 

מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר בדלתות פנדור – גם ביום וגם בלילה

אם אתם לא מצליחים לישון כי אתם חוששים מתקינות הצילינדר הקיים או מחשש שלאדם זר יש גישה לבית, אם אתם לא מצליחים להיכנס כי המפתח נתקע בתוך המנגנון, אם איבדתם את מפתח הכניסה לבית – מה שאתם צריכים זה מנעולן שיאפשר לכם לישון ולחיות בביטחון. אחד המנעולנים המובחרים שעובד באזור המגורים שלכם יגיע אליכם בדחיפות על מנת להחליף את הצילינדר הקיים בצילינדר משוכלל, חדיש וחדש.

 

צריכים צילינדר פנדור חדש? המנעולן שלנו מוכן ומזומן

המנעולנים שלנו ממתינים לקריאה שלכם בכל שעה, בכל יום ובכל שבוע. על מנת להזמין שירות הרכבת צילינדר לדלת פנדור צרו איתנו קשר באופן טלפוני או על ידי מילוי הפרטים בטופס שבעמוד ותזכו לקבל מענה בהקדם, כי כשמדובר בבית וברכוש – אין זמן לבזבז.