פריצת רכב בתל אביב ואזור המרכז ע"י מנעולן רכב מוסמך – שירותי פריצה ותיקון לכל סוגי הרכבים במחיר משתלם

במידה ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים בתל אביב, יש כמה דברים שחשוב לדעת. לפני שפונים לפורץ רכבים, חשוב לוודא שמדובר בפורץ מורשה עם אישור מטעם משטרת ישראל. אבל איך מוצאים פורצי רכבים באישור המשטרה בתל אביב והסביבה? ולא פחות חשוב – כמה עולה פורץ רכבים בתל אביב? אספנו לכם את התשובות לכל השאלות החשובות באמת.

 

פורץ רכב בתל אביב וגוש דן – כל סוגי הרכבים – 24/7!

✔️ דלת הרכב נתקעה ואתם בחוץ? חייגו מיד לפורץ רכבים בת"א ומנעולן פיקס בדרך!

✔️ פריצה ותיקון של כל סוגי המנעולים – פריצת מנעול גיר, תיקון סוויץ' תקוע, חילוץ מפתח שבור ועוד

✔️ פורצי רכבים מוסמכים בתל אביב, באישור המשטרה, מחירים נוחים, מקצועיות כערך עליון

✔️ מנעולן רכב בת"א: רמת החייל, שרונה, נווה צדק, לב תל אביב, רמת אביב, פלורנטין, יד אליהו, שפירא, בבלי, כרם התימנים, כפר שלם, תל ברוך ועוד

לפורץ רכבים בת"א חייגו: 055-9706744

 

פורץ רכבים בתל אביב
שירותי פורץ רכבים בתל אביב 24 שעות

 

 

פריצת מנעול רכב בתל אביב

היום שלכם התקדם נהדר, עד שנתקעתם מחוץ לרכב בלב תל אביב. ללא ספק, מדובר בסיטואציה מתסכלת, אך ניתן לפתור אותה בקלות באמצעות פנייה אל מנעולן רכב בתל אביב.

תל אביב היא עיר ללא הפסקה, ולכן תזדקקו לשירותיו של פורץ רכב מורשה 24 שעות באזור המרכז. גם אם נתקעתם בדרך חזרה מבילוי בשעות הקטנות של הלילה, אנו במנעולן פיקס זמינים עבורכם בכל רגע בשבוע ושמחים להציע מנעולנים 24 שעות ביממה.

 

מתי תצטרכו לפנות אל פורץ רכבים?

בכל סיטואציה שבה אתם מוצאים את עצמכם תקועים מחוץ לרכב, פורץ רכבים יוכל לעזור לכם. בין אם איבדתם את המפתח או שכחתם אותו בתוך הרכב, פורץ רכבים יפתח את הדלת עבורכם בלי להשאיר נזק ברכב.

מעבר לפריצת דלת הרכב, חברת מנעולן פיקס תוכל לעזור לכם גם במקרה שתצטרכו החלפת מנעול לרכב, התקנת קודן רכב או תיקון קודן קיים, שחזור מפתחות הרכב ועוד שירותים נוספים.

 

מדוע משתלם לעבוד עם פורץ רכבים של מנעולן פיקס?

חברת מנעולן פיקס מעסיקה פורצי רכבים מוסמכים ואמינים בלבד. הנה כמה סיבות לפנות דווקא אל המנעולנים שלנו:

✔️ אמינות – חברת מנעולן פיקס מעסיקה פורצי רכבים מורשים בלבד, בעלי אישור מטעם משטרת ישראל.

✔️ זמינות – אנו עובדים בפריסה ארצית בכל שעות היום והלילה, מתוך הבנה שתקלות יכולות לקרות בכל רגע ובכל מקום והן דורשות מענה מידי.

✔️ מחיר – חברת מנעולן פיקס מעסיקה אך ורק פורצי רכב בעלי המלצות, שגובים תעריפים הוגנים.

 

איך פורצים מנעול של רכב?

הציוד הבסיסי של פורץ רכבים הוא מוט וכריות אוויר. הכריות והמוט מאפשרות לפורץ לפתוח את דלת הרכב בלי להותיר בו נזקים. מדובר בתהליך מהיר שאורך לא יותר מדקות ספורות. כמובן, קיימים מצבים מסובכים יותר בהם לרכב יש נעילה מורכבת. המנעולנים של חברת מנעולן פיקס ערוכים גם למצבים כאלה. בנוסף לפריצת דלת פשוטה אנו מציעים במקרה הצורך גם פריצת מנעול הגה, תיקון או שחרור סוויץ' ועוד.

 

מחיר פורץ רכבים בתל אביב – כמה עולה?

טווח המחירים לשירותי מנעולן רכב בעיר תל אביב תלוי במספר גורמים, ביניהם סוג הרכב שברשותכם ושעת הפריצה. גם סוג הפריצה משפיע על המחיר, במידה ומדובר בפריצה פשוטה המחיר יסתכם במחיר ביקור בלבד. פריצות מורכבות שמצריכות זמן רב וציוד מתקדם עולות יותר. במידה ותזדקקו לשירותים נוספים כמו שחזור מפתח לרכב, החלפה של צילינדר וכד', המחיר יעלה בהתאם.

 

מנעולן רכב בתל אביב מחיר ממוצע לשירות 

פורץ רכבים בתל אביב מחיר לפי שירותטווח מחירים מומלץ למנעולן רכב בת"א (ללא מע"מ)
פריצת מנעול רכב מחיר550 - 220 ₪
כמה עולה החלפת מנעול רכב בתל אביב960 - 450 ₪
מה העלות של קריאה לפורץ רכבים בתל אביב והמרכז350 - 150 ₪
חילוץ מפתח שבור בסוויץ/ מנעול או שנתקע בתוך רכב נעול330 - 220 ₪
טווח המחירים לשחזור מפתח לרכב (משתנה לפי שנת הייצור וסוג הרכב)2,100 - 330 ₪
פריצת רכבי יוקרה מחיר ממוצע550 - 400 ₪
עלות נוספת עבור שירותי פורץ מנעולי רכב - שעות הערב20-40 ₪
שירותי מנעולן רכב בשעות הלילה בתל אביב60-90 ₪

 

אילו סוגי מנעולי רכב קיימים?

למכונית שלנו יש ערך רב – ערך רגשי, כלכלי ופרקטי. לפיכך, טבעי שנרצה להגן עליה מפני גנבים. קיימים סוג נעילות שונים בשוק, כשהבסיסי ביותר הוא מנעול דלת נהג פשוט.

מנעול נוסף הוא מנעול הגה, כך שגם אם הגנב מצליח לפרוץ את הדלת, ההגה נותר נעול. לצערנו גם את הנעילה הזאת ניתן לפרוץ, ולכן יש מי שמוסיף נעילה באמצעות קודן כשאת הקוד הסודי רק הנהג מכיר.

בנוסף ניתן להשתמש באזעקה לצורך הרתעה ובאיתורן שמחובר למוקד כללי. המוקדנים יכולים לנטרל את מנוע הרכב מרחוק, ולהפוך את הרכב לבלתי שמיש תוך רגע.

 

החלפת מנעול לרכב עכשיו תחסוך לכם פריצה אחר-כך

גם אם טרם הגעתם למצב המתסכל בו אתם נעולים מחוץ לרכב, ייתכן שאתם שוקלים להחליף את המנעול. החלפת מנעול מומלצת במידה ואתם מרגישים שהמנעול שלכם לא נפתח בצורה חלקה ומתחיל לעורר בעיות.

פעולת מנע תחסוך לכם את הצורך בפריצה בהמשך. סיבה נוספת לשקול החלפת מנעול, היא במקרה של אובדן צרור המפתחות וחשד לגניבה. אם אתם זקוקים להחלפת מנעול לרכב, זהו שירות נוסף שהמנעולים שלנו מציעים.