פורץ רכבים בעיר רמת גן ובסביבה הקרובה – פריצת דלת הרכב בכל רחבי העיר רמת גן בזמינות גבוהה

נתקעתם מחוץ לרכב ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים ברמת גן? חברת מנעולן פיקס תדאג לחבר אתכם עם פורץ דלתות רכב ברמת גן מעכשיו לעכשיו. פריצת דלת הרכב בלי ידע וללא כלים מתאימים, עלולה להותיר ברכבים נזקים נוספים.

לפיכך, חשוב לפנות רק אל מנעולן רכב מוסמך. מנעולן פיקס תשלח אליכם פורצי רכבים מקצועיים, עם אישורים מטעם משטרת ישראל. המנעולנים שלנו עובדים בפריסה ארצית עשרים וארבע שעות ביממה, עם דגש על שירות אמין ומחירים הוגנים.

 

פורץ רכבים ברמת גן – מנעולן רכב מוסמך 24/7 באישור המשטרה!

✔️ פריצה של רכב ברמת גן, תיקון או החלפה של כל סוגי מנעול הרכב – הגעה מהירה ושירות מקצועי

✔️ נתקעתם מחוץ למכונית? חייגו עכשיו ופורץ רכבים בר"ג עושה את דרכו לכתובת שבה אתם נמצאים!

✔️ פורצי רכבים מוסמכים ברמת גן, עבודה סביב השעון, מחירים נוחים

✔️ פריצת אוטו ברמת גן בשכונות: בורסה, מרום נווה, רמת אפעל, שיכון ותיקים, קרית קריניצי, רמת יצחק, נחלת גנים, גפן, הלל, רמת עמידר, תל יהודה, נחלת גנים ונוספות

להזמנת פורץ רכבים בר"ג: 055-9706744

 

פורץ רכבים בפתח תקווה
מנעולן פורץ רכבים בפתח תקווה 24 שעות

 

 

שירותי פורץ רכב ברמת גן – מתי נזדקק להם?

איבדתם את המפתח שלכם? שכחתם את המפתח בתוך הרכב? כל אדם שמצא את עצמו נעול מחוץ לרכב בחום הקופח של הקיץ או בקור של החורף, יודע שמדובר במצב מתסכל במיוחד. למזלכם, יש לכם אל מי לפנות. בין אם אתם זקוקים לאיש מקצוע שיפרוץ עבורכם את דלת הרכב ובין אם אתם מחפשים מישהו שיעזור לכם עם פתיחת מנעול הגה תקוע, פורצי הרכבים שלנו זמינים בכל שעות היום והלילה. תשמחו לגלות כי בדרך כלל חולפות דקות ספורות בלבד מרגע הגעתו של פורץ הרכבים לזירה, ועד שהבעיה נפתרת.

 

מה לעשות אם נתקעתם מחוץ לרכב?

במידה ומצאתם את עצמכם תקועים מחוץ לרכב, הנה הצעדים שעליכם לנקוט:

✔️ בררו האם כל דלתות הרכב נעולות – במידה ודלת הנהג תקועה, הדבר הראשון שתרצו לבדוק עוד לפני שאתם מזמינים פורץ רכבים, זה האם שאר דלתות הרכב נעולות גם הן. לעיתים, רק דלת הנהג תקועה ואין צורך לקרוא מיידית לפורץ רכבים.

✔️ אל תנסו לפרוץ את הרכב בעצמכם – כל הדלתות נעולות ואתם רוצים לפתור את הבעיה בעצמכם? זה ממש לא המקום והזמן לשיטות עשה-זאת-בעצמך. פריצה ללא כלים מתאימים תותיר ברכב נזקים יקרים שניתן להימנע מהם באמצעות פנייה למנעולן רכב, שיגיע עם ציוד מתאים.

✔️ במידה ויש ילד או בעל חיים ברכב פנו לעזרה מיידית – מדובר בסיוט של כל הורה. ילד שננעל בתוך הרכב נמצא בסיכון להתייבשות או חלילה מכת חום. במצב כזה, אל תהססו לפנות לשירותי חירום שינחו אתכם כיצד לנהוג. במידה ואתם בוחרים לנפץ את החלון, היזהרו שזכוכיות לא יפגעו בילד או בבעל החיים שברכב.

✔️ פנו אל מנעולן רכב מוסמך במרכז – אם נתקעתם בלב רמת גן, פנו אל מנעולן רכב מוסמך שזמין באזורכם. המנעולן יגיע עם ציוד פריצה מתאים ויפתח את דלת הרכב בצורה חלקה, בלי נזק מיותר.

✔️ אל תתביישו לבקש תעודה – פורץ רכבים מורשה הוא פורץ רכבים שברשותו תעודות ואישור מטעם משטרת ישראל. מדובר באדם שיקבל גישה לרכב הפרטי שלכם וזה טבעי לחלוטין שתרצו להרגיש בטוחים. לכן, אל תהססו לברר לגבי תעודות ואישורים עוד בשלב הטלפון או לכל המאוחר בעת הגעתו של המנעולן לזירה.

✔️ החליפו את מנעול הרכב – במידה והתקיעה אירעה בגלל מנעול תקול, החלפת מנעול הרכב היא הצעד הבא. במידה ואתם זקוקים לשירות של החלפת מנעול או שחזור מפתח לרכב, גם בכך המנעולנים של מנעולן פיקס יוכלו לעזור לכם.

 

מחיר מנעולן רכב לפריצת דלת של מכונית ברמת גן

ייתכן שאתם שואלים את עצמכם כעת כמה עולה פורץ רכבים ברמת גן? התשובה תלויה בסוג הרכב שברשותכם, בסוג הנעילה והפריצה הנדרשת ובשעה של היום. פריצה בסיסית של דלת היא לא יקרה, אך אם תזדקקו גם לשירותים נוספים כגון תיקון או החלפה של קודן ברמת גן, שחרור או תיקון מנעול גיר תקול או פריצת הגה, התעריף עלול לעלות. 

פורץ רכבים ברמת גן מחיר לפי שירותטווח מחירים מומלץ למנעולן רכב בעיר ר"ג (מחיר ללא מע"מ)
שירותי פורץ מנעולי רכב - תוספת עלות בשעות הערב20-40 ₪
העלות הנוספת לשירותי מנעולן רכב בשעות הלילה60-90 ₪
כמה עולה לפרוץ מנעול רכב550 - 220 ₪
החלפת מנעול רכב ברמת גן מחיר960 - 450 ₪
מה מחיר פריצת רכבי יוקרה550 - 400 ₪
חילוץ מפתח ממנעול או שחרורו מסוויץ' תקול או פריצת רכב שהמפתח נמצא בתוכו330 - 220 ₪
שחזור מפתח לרכב בר"ג (כתלות בסוג הרכב ושנת הייצור)2,100 - 330 ₪
עלות קריאה לפורץ רכבים ברמת גן והמרכז350 - 150 ₪

 

למה פריצת דלת של אוטו ברמת גן עושים רק עם מנעולן פיקס?

כמו בכל תחום, לצערנו גם בתחום פריצת הרכב קיימים חאפרים שעושים עבודה לא מקצועית ולא אמינה. אצלנו תמצאו מנעולנים מוסמכים בעלי המלצות ואישורים מטעם משטרת ישראל. אנחנו מבינים את הסיטואציה המורכבת שאתם נמצאים בה, ולכן נדאג לחבר אתכם עם מנעולנים הוגנים ואמינים שלא ינסו לנצל את מצבכם. מלבד שירותי פריצה אנחנו מציעים גם שירותים נוספים כמו תיקון סוויץ' לרכב ברמת גן או החלפה, תיקון, ביטול או התקנה של אימובילייזר. הכל תחת אותה הכתובת.

לסיכום, במקרה שנתקעתם מחוץ לרכב אל תנסו לפרוץ אותו בעצמכם. השאירו את העבודה למקצוענים. אם אתם זקוקים למנעולן רכב מוסמך ברמת גן, חברת מנעולן פיקס תעזור לכם בכל שעות היממה.