פורץ רכב בראשון לציון והסביבה – פריצת כל סוגי מנעולי הרכבים כולל וואקום בעיר ראשון לציון וסביבתה. זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים בראשל"צ? צרו קשר ומנעולן רכב מורשה יגיע אליכם בתוך דקות!

מחפשים מנעולן רכב מוסמך בראשל"צ? אתם יכולים להפסיק לחפש, כי מצאתם. אנו בחברת מנעולן פיקס עומדים לרשותכם בכל שעות היום והלילה, ונדאג לתאם לכם הגעה של פורץ רכבים בראשון 24 שעות ביממה. במנעולן פיקס אנחנו דוגלים בשלושה עקרונות ברזל: מקצועיות, אמינות ומחירים הוגנים. לכל המנעולנים שלנו יש תעודת יושר מטעם משטרת ישראל וניסיון רב. אז בין אם אתם זקוקים לעזרתו של פורץ רכבים בראשון לציון או לשירותים נוספים בתחום, כמו שחזור מפתח לרכב – נשמח לתת לכם מענה מהיר, הוגן והגון.

 

פורץ רכב בראשון לציון – שירות 24/7 ע"י פורצי רכבים מורשים

✔️ פריצת רכב בראשון לציון מכל סוג, תיקון או החלפת מנעולי רכב, פריצת מנעול וואקום

✔️ התחייבות להגעה מהירה, שירות מקצועי ויעיל, מחרים נוחים ואחריות על העבודה

✔️ נתקעתם ברכב או מחוץ לרכב? צרו קשר והפורצים שלנו בדרך לכתובת שבה אתם נמצאים!

✔️ פורץ רכבים בראשל"צ בשכונות: ראשונים, קרית ראשון, שיכוני המזרח, נווה ים, נווה הדרים, נווה חוף, נאות אשלים, קרית גנים, ראשון החדשה, קידמת ראשון, קרית הלאום ונוספות

ליצירת קשר מהירה: 055-9706744

 

פורץ רכבים בראשון לציון
פורץ רכבים בראשון לציון והסביבה בכל רגע ביממה

 

 

נתקעתי מחוץ לרכב בראשון לציון, מה עכשיו?

אם מצאתם את עצמכם תקועים מחוץ לרכב – יש כמה פעולות שכדאי לבצע.

#1 בדיקת הדלתות – וודאו שוב שכל דלתות הרכב אכן נעולות, פעם ראשונה באמצעות השלט ואז באמצעות המפתח באופן ידני (יש לבדוק גם את דלת תא המטען).

#2 פנייה אל פורץ רכבים – לאחר ווידוא הדלתות, יש לפנות אל פורץ רכבים. לא כדאי לנסות לפרוץ את הרכב לבדכם.

בניגוד למה שנדמה ממבט ראשון, פריצת דלת הרכב היא תהליך לא פשוט, ואם הוא נעשה ללא הכלים המתאימים הוא עלול להותיר ברכב נזק משמעותי. הסיטואציה היחידה שבה אפשר לשקול פריצה לרכב באופן עצמאי, היא במידה ויש ילד או בעל חיים תקועים בתוך הרכב – במצב כזה יש להתקשר למוקד חירום באופן מידי ולפעול בהתאם להנחיות.

 

שירותי מנעולן רכב בעיר ראשון לציון והסביבה

מעבר לשירותי פריצת רכב מכל הסוגים, נשמח לתת לכם מענה מקיף גם בנושאים אחרים. אם אתם מעוניינים להגן על הרכב שלכם מפני פריצות של גורמים עבריינים.

למשל, כדאי לכם לשקול התקנת אימובילייזר – שכבת הגנה נוספת המבוססת על שבב שמונע גניבות. המנעולנים שלנו ישמחו לסייע לכם בהתקנה כזאת ובשירותים נוספים כמו תיקון והחלפה של קודן פגום, התקנת קודן חדש ברכב, שכפול מפתחות ושלטים לרכב, תיקון סוויץ' הרכב בראשל"צ – ועוד.

 

איך תדעו אם פורץ הרכבים שלפניכם הוא אמין?

אחת השאלות המטרידות ביותר כשפונים לפורץ רכבים היא שאלת האמינות. כפי שאמרנו, כל הפורצים שלנו עובדים עם אישור ממשטרת ישראל ותוכלו לבקש מפורץ הרכבים להציג לכם את האישור במעמד הפריצה. יתרה מכך, פורצי הרכבים שלנו יבקשו גם מכם להציג רישיון נהיגה. לצערנו, ידועים מקרים מהעבר בהם גנבי רכב הסתייעו בשירותיו של פורץ רכבים מקצועי כדי לגנוב את הרכב. לכן, בפריצת מנעול רכב מסודרת כל הצדדים יציגו את הרישיונות הדרושים. מנעולן רכב מומלץ הוא כזה שייתן לכם תחושת ביטחון.

 

מחיר פורץ רכבים בראשון לציון – כמה עולה השירות?

אם נתקעתם מחוץ לרכב, אתם ככל הנראה חשים מתוסכלים, ובצדק רב. היתקעות מחוץ לרכב פירושה שיבוש של שגרת היום. מעבר לזמן שמתבזבז, גם המחשבה על המחיר הכספי שתיאלצו לשלם עלולה להיות מאיימת. אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה עולה פורץ רכבים בראשון לציון? אז אפשר להירגע, בחברת מנעולן פיקס אנחנו דואגים לא רק למקצועיות המנעולנים שלנו, אלא גם למחירים הוגנים ומשתלמים.

 

מחירון פורץ רכבים בראשל"צ מחיר ממוצע לפי שירות

פריצת רכבים בראשל"צ מחיר לפי שירותטווח מחירים למנעולן רכב (לא כוללים מע"מ)
מה המחיר לפריצת מנעול רכב סטנדרטי220-550 ₪
פריצת רכבי יוקרה מחיר ממוצע בראשון100-550 ₪
כמה עולה התקנת מערכת אזעקה לרכב
מחיר למערכת + התקנה
340-500 ₪
החלפת מנעול ברכב הדלת בראשל"צ450-960 ₪
שכפול מפתחות לרכב (בהתאם לסוג המפתח)30-1400 ₪
הוצאת מפתחות תקוע או שבור בתוך המנעול בראשל"צ160-330 ₪
מחיר ביקור פורץ רכבים בראשון לציון150-250 ₪
עלות הזמנת פורץ רכב בראשון לציון לאחר שעות העבודה20-40 ₪
הזמנת פורץ מנעולי רכב בראשל"צ בשעות הלילה (עלות נוספת)60-90 ₪

 

כמובן שיש גורמים שישפיעו על מחיר הפריצה – כמו שעת הפריצה, סוג הרכב שברשותכם ואופי התקלה. על כל אלו ניתן לשוחח מראש בטלפון ולבקש הצעת מחיר.

 

למה פריצת דלת של רכב עושים רק עם מנעולן פיקס?

✔️ מחירון קבוע – השוק רווי בפורצי רכבים, ולצערנו חלק מהם לא יהססו לנצל את המצוקה שלכם כדי לגבות מחיר מופרז. חברת מנעולן פיקס פועלת לפי מחירון מוגדר מראש, כדי לחסוך הפתעות לא נעימות.

✔️ מיטב אנשי המקצוע – כל המנעולנים שלנו הם בעלי ניסיון וידע רב בתחום פריצות הרכב, מה שמבטיח עבודה מקצועית ומהירה.

✔️ מנעולנים בעלי תעודת יושר – אחד הדגשים החשובים ביותר בתחום המנעולנות הוא אמינות, לכן אנחנו עובדים אך ורק עם מנעולנים שקיבלו אישור ותעודת יושר מטעם משטרת ישראל.

✔️ מומחים בפריצת רכבים – נוכל לסייע לכם גם בפריצות מורכבות יותר: לא רק דלתות אנחנו פותחים – גם  שחרור מנעול גיר תקול או פתיחת מנעול הגה שנתקע הם שירותים שבהיצע.

 

פורץ רכבים רציני משתמש בציוד איכותי

אם אתם זקוקים לפריצת רכב או לשירותים מסוג אחר כמו החלפת מנעול רכב בראשון לציון, אתם צריכים מנעולן שמעבר לידע יש לו גם ציוד מתקדם. המנעלונים שלנו משתמשים במכשור מתקדם שעומד בכל התקנים.

ציוד כזה מבטיח לא רק עבודה מהירה, אלא כזו שלא מותירה ברכב נזקים מיותרים שיפגעו בערך שלו. פורצי הרכב שלנו מגיעים כשהם מצוידים בכל המכשור הנחוץ כמו מוט משיכה, כרית ניפוח ומשאבה, ועוד.