מנעולן פורץ רכבים בפתח תקווה זמין לשירותכם 24 שעות – פריצת דלת הרכב, פריצה או תיקון של מנעול גיר תקול, תיקון אימובילייזר או סוויץ' לרכב ועוד!

ננעלתם מחוץ לרכב שלכם ואתם מחפשים פורץ רכבים בעיר פתח תקווה? יש לכם למי לפנות. חברת מנעולן פיקס ערוכה לתת מענה מידי במצבים כאלה בדיוק. אנו במנעולן פיקס מעסיקים פורצי רכב שיספקו לכם שירות מקצועי ואדיב במחירים הוגנים, בכל שעות היום והלילה. כל מנעולן בחברה שלנו הוא מנעולן מוסמך באישור המשטרה.

 

פורץ רכבים בעיר פתח תקווה והסביבה זמין 24/7!

✔️ נתקעתם מחוץ לרכב? חייגו עכשיו ופורץ רכבים בפ"ת כבר בדרך אליכם!

✔️ פריצת מנעול לכל סוגי הרכבים והמכוניות בפתח תקווה – שירות מקצועי במחירים נוחים

✔️ פורצי רכבים בפתח תקווה באישור המשטרה, מקצועיות כערך עליון שלנו

✔️ זמינות בכל רחבי העיר: כפר גנים א', ב', ג' , נווה גן, הדר גנים, יוספטל, נווה עוז, קרית אריה, רמת ורבר, גני הדר, בת גנים, הדר המושבות, בר יהודה ועוד

להזמנת פורץ רכב בעיר פתח תקווה חייגו: 055-9706744

 

פורץ רכבים בפתח תקווה
מנעולן פורץ רכבים בפתח תקווה 24 שעות

 

 

זקוקים לשירות פורץ רכבים בפתח תקווה?

במידה ונתקעתם מחוץ לרכב ואתם זקוקים לשירותיו של מנעולן רכב בפתח תקווה, חברת מנעולן פיקס תתאם לכם הגעה מיידית של פורץ מנעולי רכבים 24 שעות ביממה. לא משנה אם עכשיו בוקר, צהריים, או אמצע הלילה – אנחנו זמינים לכם. תקלה שגורמת לכם להינעל מחוץ לרכב מייצרת סיטואציה מתסכלת. במקרה הטוב זה יגרור עיכוב בלוח הזמנים והשיגרה שלכם, אך במקרים מסוימים מדובר בסכנה של ממש (למשל כאשר ילד נתקע בתוך הרכב).

החדשות הטובות? ברוב המקרים חולפות דקות ספורות מרגע הגעת המנעולן לזירה, ועד שהבעיה נפתרת.

 

איך פורצים מנעול של רכב?

נהגים רבים מוצאים את עצמם תקועים מחוץ לרכב ומנסים לפרוץ את הרכב בעצמם. זוהי טעות נפוצה שחשוב להימנע ממנה. רוב הניסיונות האלה נגמרים בנזק נוסף לרכב, מה שבהכרח גורר עלויות מיותרות. השאירו את העבודה למקצוענים. פורץ רכבים מוסמך נעזר בציוד מקצועי, כמו כריות אוויר ומוט שפותחים את דלת הרכב בלי להשאיר סימן.

 

כך תשמרו על הרכב שלכם מפני גניבת מכוניות ורכבים

לצערנו, לא רק פורצי רכב בחסות החוק פועלים בשטח. רכבים הם יעד חביב על גנבים וגורמים עבריינים, וזו הסיבה שחשוב לפנות רק לפורץ מנעולים מוסמך עם אישור המשטרה. כדי להימנע ממצב של גניבת הרכב באופן כללי, הקפידו על כמה דברים בסיסיים:

✔️ התקנה של קודן ברכב במצב כזה, גם אם פורץ הצליח להיכנס לרכב, אם הוא לא יידע את הקוד הוא לא יוכל להתניע אותו.

✔️ דאגו למערכת אזעקה כזאת שתרעיש ותפחיד את הפורץ ברגע שהוא מתעסק עם הרכב. חלק ממערכות האזעקה מחוברות למוקד של חברת אבטחה.

✔️ מנעולי רכב פנימיים הכוונה לסט נעילה לחלקים הפנימיים של הרכב, כגון מנעול הגה, מנעול דוושה או מנעול מוט הילוכים.

✔️ מערכת איתור או אימובילייזר, מערכת כזאת תוכל לאתר את מיקום הרכב בכל רגע נתון, במקרה הצורך מוקדן מערכת איתור יכול להוציא את הרכב מכלל פעולה מרחוק.

✔️ החנו את הרכב במקום בטוח אם אין לכם חנייה פרטית, השתדלו להחנות במקום מרכזי ומואר, מה שירתיע את הגנבים ויהפוך את הפריצה למורכבת ומסוכנת יותר עבורם.

לסיכום, במידה ונתקעתם מחוץ לרכב ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים בפתח תקווה, חברת מנעולן פיקס היא הכתובת שלכם. בין אם אתם זקוקים לפריצת רכב ובין אם תזדקקו לשירותים נוספים כמו קידוד מפתח לרכב  או פריצת מנעול גיר תקול בפתח תקווה, נבחרתם המקצוענים שלנו עומדת לרשותכם. לפורצי הרכב שלנו יש ניסיון רב, ציוד מתקדם וכמובן תעודות מטעם משטרת ישראל.

 

✔️ למידע אודות שירותי מנעולן רכב אחרים: שחזור מפתח הרכב | החלפת מנעול לרכב | תיקון סוויץ'

 

פורץ רכב בפ"ת – הקדימו תרופה למכה

אתם משקיעים זמן וכסף רב ברכב שלכם, לוקחים אותו לבדיקות שגרתיות במוסך ודואגים שהרכב יהיה תקין ובטיחותי כל העת. קחו בחשבון שגם מנגנון הצילינדר והמנעול ברכב צריכים להיבדק מדי פעם. אם יש לכם ספק בנוגע לתקינותו של מנגנון הנעילה ברכב, אל תחכו עד שזה יגיע לכדי תקלה הדורשת טיפול של פורץ רכבים. התקשרו למנעולן שיבדוק את הבעיה ויטפל בה עוד לפני שאתם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לרכב.

 

כמה עולה פורץ רכבים בפתח תקווה?

העלות לפריצת רכב בפתח תקווה תלויה בסוג התיקון שיידרש ובסוג הרכב שיש ברשותכם. פריצה בסיסית היא לא יקרה, אך במקרה שתזדקקו לתיקון נוסף כמו פריצת מנעול הגה, תיקון, החלפה או התקנה של קודן, החלפה או תיקון מנגנון נעילה לדלת הרכב, וכד' – יתכן שהמחיר יעלה בהתאם. מחיר מנעולן פורץ רכבים בפתח תקווה, כמו בכל מקום בארץ, תלוי במידה רבה בדגם ובשנתון של הרכב ובסוג המפתח או השלט שנמצא ברשותכם.

 

מנעולן רכב בפתח תקווה מחיר ממוצע לשירות 

פורץ רכבים בפתח תקווה מחיר לפי שירותטווח מחירים מומלץ למנעולן רכב בפ"ת (לא כולל מע"מ)
כמה עולה החלפת מנעול לרכב מחיר ממוצע960 - 450 ₪
מחיר קריאה לפורץ רכבים בעיר פתח תקווה350 - 150 ₪
חילוץ מפתח תקוע ברכב נעול או שנשבר בתוך המנעול/ סוויץ'330 - 220 ₪
מה המחיר של פריצת רכבי יוקרה550 - 400 ₪
העלות של פריצת מנעול רכב סטנדרטי550 - 220 ₪
עלות שחזור מפתח לרכב (בהתאם לסוג ולשנת הייצור)2,100 - 330 ₪
העלות להזמנת פורץ מנעולי רכב בשעות הערב20-40 ₪
עלות נוספת עבור הזמנת מנעולן רכב בשעות הלילה בפ"ת60-90 ₪

 

למה לקרוא רק למנעולן מוסמך של מנעולן פיקס?

במידה ואתם זקוקים לפורץ רכבים, חשוב לפנות למנעולן מוסמך בלבד. רק מנעולן עם אישור ותעודה מטעם משטרת ישראל רשאי לעסוק בפריצת רכב כחוק. לא הייתם רוצים להשאיר את הרכב הפרטי שלכם בידיו של גורם שאינו מוסמך לכך, נכון? חברת מנעולן פיקס מעסיקה אך ורק מנעולנים מוסמכים ואמינים. אם אתם זקוקים לשירותיו פורץ רכבים באישור המשטרה בפתח תקווה, פנו אלינו ונספק לכם מענה מהיר בכל שעה ביום.