פורץ רכב בירושלים והסביבה – שירותי פריצת רכבים בירושלים במחיר מעולה, יעילות ומקצועיות – מנעולן פיקס

יצאתם מהבית, שמתם את התיק במושב הקדמי, סגרתם בטעות את הדלת, ואז גיליתם שגם המפתחות נשארו בפנים – זה לא נעים, אבל זה קורה כל יום ללא מעט אנשים. החדשות הטובות הן שיש לזה פתרון, והוא נקרא פורץ רכבים בירושלים. במקרה שבו מפתחות הרכב אבדו, נשכחו או ננעלו בתוך האוטו, פורץ מנעולי רכב בירושלים עשוי לחלץ אתכם מהמצב הזה. איך זה עובד, האם מומלץ להשתמש בפתרון "עשה זאת בעצמך" ואיך תדעו שמדובר בפורץ מנעולים מוסמך? כל התשובות במאמר הבא, המשיכו לקרוא.

 

פריצת מנעולי רכב / מכונית בירושלים – פורצי רכב מורשים

✔️ פריצת אוטו בירושלים בעקבות אבדן, תקלה או גניבה של מפתחות הרכב – מגיעים מהר!

✔️ הסטנדרט המקצועי שלנו במנעולן פיקס – שירות מקצועי ואדיב, עבודה יעילה ומחיר הוגן 

✔️ שירותי מנעולן רכב בירושלים: תיקון סוויץ', שחזור ושכפול מפתחות בירושלים ועוד

✔️ פריצת רכב בירושלים בכל שכונות הבירה: רחביה, העיר העתיקה, ממילא, תלפיות, מחנה יהודה,

נחלאות, מלחה, ארנונה, עין כרם, רמות אלון, גילה, הולילנד, פסגת זאב, המושבה הגרמנית ועוד…

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9706744

 

פריצת רכבים בירושלים
פורץ רכב בירושלים והסביבה במחירים הוגנים

 

 

פריצת רכב בירושלים עשה זאת בעצמך: האם זה מומלץ?

בואו נתחיל מהסוף: המטרה של פריצת רכב, היא להביא למצב שבו הרכב ניתן לשימוש, כמה שיותר מהר ועם נזק מינימלי (עד בכלל לא) שנגרם לרכב. ככלל, הפעולה של פריצת רכב לא דורשת ברוב המקרים כלים מורכבים במיוחד, אך כן תידרשו להשתמש בציוד מותאם לכך כדי להימנע מהיווצרות נזק לרכב.

רוב פריצות הרכבים נעשות באמצעות 'שיטת הניפוח', העושה שימוש בכרית ניפוח ומוט ברזל. את שני האביזרים הללו אפשר להשיג בחנויות די בקלות, ובכל זאת ההמלצה היא לא לנסות לעשות זאת באופן עצמאי.

יש לכך כמה סיבות: 

✔️ עלות מול תועלת – תיקון הנזק שעלול להיווצר עשוי לכם מאות שקלים במקרה הטוב, או אלפי שקלים בתרחיש הפחות אופטימי.

✔️ ציוד ייחודי – העלות של האביזרים או הציוד שתאלצו לקנות כדי לפרוץ את הרכב, ככל הנראה יעלו לכם יותר מהזמנת פורץ מנעולים מקצועי. בנוסף, שאלו את עצמכם האם אתם באמת יודעים איך להשתמש בציוד, או שאתם מבזבזים זמן וכסף.

✔️ פריצה מקצועית – כדי לפרוץ את המנעול או דלת הרכב באופן מקצועי, נדרש לכך ניסיון וידע מוקדם. אם הרכב שלכם חשוב לכם ולא תרצו ליצור נזק למראה החיצוני של הרכב (או במקרים אחרים, נזק ממשי), כדאי להימנע ולא לנסות לפתור לבד את הבעיה.

 

מנעולן פורץ רכבים באישור המשטרה בירושלים

אם כבר הגעתם לסיטואציה שבה אתם זקוקים לחילוץ מפתח מאוטו מירושלים או לשירותי מנעולנות משום שמנעול הרכב נתקע, הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לבדוק הוא שהמנעולן שאתם מזמינים הוא מנעולן מוסמך שמחזיק אישור רשמי ממשטרת ישראל (הנקרא תעודת יושר), ובנוסף תעודת הסמכה המאפשרת לו לעסוק במקצוע.

לצערנו, ישנם לא מעט חובבנים או מנעולני רכב שיצהירו בפניכם שיש להם תעודת יושר ותעודת הסמכה כמנעולנים, אך לא תמיד זו האמת. ההמלצה שלנו: בקשו לראות את האישורים לפני שהמנעולן מתחיל את העבודה. מנעולן רכב בירושלים שהוא איש מקצוע רציני ואמין, ככל הנראה יציג בפניכם מראש את האישור, מבלי שתצטרכו לבקש – וגם אם לא, הוא יוכל להציג אותו במהירות ברגע שיתבקש.

 

פריצת רכב נעול בירושלים: מתי תצטרכו את השירות?

יש עשרות מקרים שבהם אתם עשויים להזדקק לשירותיו של מנעולן רכב: אובדן מפתח, צורך בשכפול מפתח הרכב, בעיה חשמלית ברכב המונעת את פתיחתו (לרוב כתוצאה ממצבר שנגמר), תיקון סוויץ' בירושלים כתוצאה ממפתח תקוע, דלת שלא נפתחת או דלת שנתקעה.

במילים אחרות, מדובר בסיטואציות מאוד נפוצות שדורשות פריצת רכב מהירה וקלה. בכל אחד מהמקרים הללו ובמקרים רבים אחרים, תוכלו להשתמש בשירותי מנעולן רכב שיפתור את הבעיה בתהליך פשוט ומהיר במרבית המקרים.

 

מחיר פורץ רכב בירושלים – כמה עולה?

לפני שאנחנו נכנסים לפרטים, כדאי להבין שהמחיר של שירותי מנעולן רכב (ככל שירות מנעולנות אחר, למען האמת), עשוי להשתנות בהתאם לצורך הספציפי שלכם. זה לא אומר שאתם לא צריכים לדעת מראש ובשקיפות מה יהיה המחיר שתשלמו, אך זה כן אומר שעליכם לקחת בחשבון שישנו הבדל בין המקרים השונים.

מה המחיר לשירותי פריצת רכב, ואילו פרמטרים נלקחים בחשבון?

✔️ המקום – המקום בארץ שבו אתם נמצאים וזקוקים לשירות, והמרחק של המנעולן מכם. לצורך העניין, אנו במנעולן פיקס מציעים שירותי מנעולנות בפריצה ארצית, מה שמוזיל את השירות בהקשר הזה.

✔️ הזמן – אין ספק ששירותי מנעולנות בבוקר או בשעות הצהריים, יעלו פחות בהשוואה לשירותי מנעולנות בערב או בשעות הלילה המאוחרות. באופן דומה, התעריף של מנעולן רכב בשבת יהיה גבוה יותר מהתעריף של מנעולן במהלך השבוע.

✔️ סוג הרכב – סוג הרכב שברשותכם משפיע על סוג הפריצה, הכלים ומשך הזמן שיידרש המנעולן להשקיע.

פריצת רכבים בירושלים מחיר לפי שירותמחיר מומלץ - מנעולן רכב בי-ם (לא כולל מע"מ)
קריאה לפורץ רכבים בירושלים מחיר בסיסי350 - 150 ₪
טווח המחירים לשחזור מפתח רכב בירושלים (תלוי ברכב - שנתון, חברה ועוד)2,100 - 330 ₪
כמה עולה פריצת מנעול רכב או מכונית בירושלים? (מנעול סטנדרטי)550 - 220 ₪
פריצת רכבי יוקרה מחיר בירושלים והסביבה550 - 400 ₪
שחרור וחילוץ מפתח רכב תקוע בירושלים (בדלת הרכב או הסוויץ')330 - 220 ₪
פריצת רכבים בירושלים מחיר בשעות הלילה (תוספת עלות)60-90 ₪
פורץ רכבים בירושלים בשעות הערב מחיר נוסף20-40 ₪

 

מנעולן פיקס – איתכם ברגעים הקשים!

אם הגעתם למצב שאתם זקוקים למנעולן רכב, אתם ככל הנראה נמצאים בסיטואציה לא נעימה במיוחד. כדי לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר ובקלות, כדי להשתמש בשירותי פורץ רכבים בירושלים. אנו במנעולן פיקס מציעים שירותי מנעולנות בפריסה ארצית, בכל שעות היממה ובכל שעות השבוע. אנחנו מבטיחים שירות איכותי, יחס אישי ואדיב, 100% מקצועיות ומחיר הוגן לכל כיס.