פורץ רכב בחולון והסביבה – פריצת רכבים בכל רחבי העיר חולון, שירות מהיר ומקצועי, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מחירים אטרקטיביים

אם אתם בעלי רכב וגרים בחולון, סביר להניח שמתישהו תזדקקו לשירותיה של חברת מנעולנות אשר מציעה שירות של פורץ רכבים בחולון. אומנם אתם רגילים לכך שהרכב שלכם ממתין לכם בחנייה מוכן לנסיעה, בלחיצת כפתור פשוטה או לאחר סיבוב קטן של הסוויץ', אלא שמספיק שתהיה תקלה באחד מהאלמנטים הנדרשים, בין אם מדובר במפתח, בשלט, בקודן או במנעול של הדלת, על מנת שתישארו חסרי אונים וללא שום יכולת להתניע או להיכנס לרכב.

רוצים לדעת איך לפרוץ דלת של רכב, כמה עולה פריצת רכב נעול בחולון והסביבה וגם מה מבדיל בין מנעולן פורץ רכבים של מנעולן פיקס לכל מנעולן רכב אחר? – את כל התשובות תקבלו בשורות הקצרות שלפניכם.

 

פורץ רכבים בחולון – זמין 24 שעות לפריצת רכב או מכוניות מכל סוג

✔️ פורץ רכב בחולון והסביבה במחירים הוגנים, שירות מקצועי ואדיב מסביב לשעון

✔️ שירותי תיקון, פריצה או החלפה של מנעול רכב בחולון – הגעה מהירה לכל כתובת בעיר

✔️ לא מצליחים לפתוח את דלת הרכב? אבד המפתח? הרכב לא נפתח? צרו קשר ונגיע

✔️ פורץ רכבים בחולון בשכונות: קרית שרת, תל גיבורים, קרית בן גוריון, אגרובנק,

נאות רחל, גס'י כהן,רסקו א', נווה רמז, חולון הירוקה, קרית יצחק רבין ונוספות…

טלפון ליצירת קשר: 055-9706744

 

פורץ רכבים בחולון
פורץ רכבים בחולון 24 שעות ביממה

 

 

פריצת רכב בחולון – מתי הדבר נדרש?

ישנם מקרים רבים בהם תזדקקו לשירותיו של פורץ רכבים בחולון על מנת שיסייע לכם בהחזרת הגישה לרכב שלכם. למשל, אובדן המפתחות, מפתח שנשבר בתוך המנעול, נזק שנגרם למנעולי הרכב בשל ניסיון פריצה, רכב שננעל עם המפתחות בפנים ועוד. פורץ דלתות רכבים בחולון מקצועי כמו שתמצאו אצלנו, ידע כיצד להחזיר לכם את הגישה לרכב מבלי לפגוע בדלתות, בצבע או בחלקים אחרים שלו. הפריצה מבוצעת לרוב על ידי כרית ניפוח מיוחדת או על ידי מפתחות דגדוג שמסוגלים לפתוח גם מנעולים של כלי רכב ישנים במיוחד.

מאחר ולעולם אין לדעת מתי הרכב שלכם יינעל והדבר יכול לקרות גם בשעות הלילה, בסופי שבוע ובימי חג, אנו מציעים לכם שירות של פורץ רכבים 24 שעות בחולון, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמיד יהיה מי שייתן לכם מענה ברגעים המלחיצים הללו.

 

שירותי מנעולן רכב נוספים שאנחנו מציעים לכם

כל עוד תתקשרו עם חברת מנעולנות מספיק מקצועית כדוגמתנו, תוכלו להזמין לא רק פורץ מנעול רכב אלא גם מנעולן שמתמחה בשירותי מנעולנות נוספים בתחום הרכב, למשל בכל הקשור לבעיות במפתחות, בשלטים, באימובילייזר או בקודן של הרכב:

✔️ תיקון או החלפה של מנעולים – פריצת רכב נעול בחולון באמצעותנו, בדרך כלל תסתיים ללא שום גרימת נזק למנעול עצמו, אך לעיתים יהיה צורך להחליף את המנעול לאחר הפריצה. המנעולנים שלנו יודעים כיצד להחליף מנעולי רכבים בצורה מהירה ואף לתקן אותם ולחסוך לכם כסף, במידה והדבר אפשרי.

✔️ שכפול או שחזור מפתחות – מנעולן מקצועי כמו שתמצאו אצלנו ידע כיצד לייצר לכם מפתח חדש על בסיס מפתח קיים, כדי שיהיה לכם אחד רזרבי. אבדו לכם מפתחות הרכב ואין לכם רזרביים? הוא גם יוכל לייצר לכם מפתח חדש וזאת מבלי שתצטרכו להחליף את הסוויץ' ו/או את מנעולי הרכב.

✔️ התמחות בקודנים – אצלנו תוכלו למצוא גם שירות של פורץ קודן לרכב בחולון, במידה והבעיה היא לא במנעול של הרכב אלא בקודן שלו, מה שלא מאפשר את התנעת הרכב. כל מנעולן שלנו יודע כיצד לבצע עקיפת קודן לרכב כך שתוכלו להתקין קודן חדש, אם תהיו מעוניינים בכך. בנוסף, מנעולני הרכב שלנו ידעו להתקין קודן ברכב שלכם במידה ועדיין אין לכם.

✔️ התמחות בשלטים – פורץ מנעולי רכב בחולון מספיק מקצועי, ידע לטפל לכם גם בכל מה שקשור לבעיות בשלט הרכב, בין אם מדובר בתיקון, החלפה, שכפול ואפילו שחזור של השלט, במידה ואבד או ניזוק בצורה קשה.

✔️ טיפול באימובילייזר – זהו רכיב אלקטרוני שמשבית את הרכב במידה והוא אינו מזהה את השלט או המפתחות של הרכב. האימובילייזר ניתן להחלפה או תיקון ובמקרים מסויימים גם לניטרול ועקיפה, כל עוד מתקשרים עם מנעולן מספיק מקצועי.

 

מחיר פורץ רכבים בחולון – כמה עולה?

מחיר הזמנת פורץ רכבים בחולון אינו נחשב לדבר יקר מידי וניתן לומר כי טווח המחירים לשירותי פריצת רכבים בחולון מתחיל מ-200 שקלים למשימות הפשוטות יותר (כגון פריצת כלי רכב ישן שננעל עם המפתחות בפנים), כשהמחיר הולך ועולה עם מורכבות העבודה (למשל, פריצה של רכב עם מנגנוני אבטחה מתקדמים). בכל מקרה, מחיר מנעולן רכב יהיה תמיד זול יותר מאשר האפשרות של גרירת הרכב וטיפולו במוסך. הדבר נכון הן לגבי כלי רכב חדשים ובמיוחד כאשר מדובר ברכבים ישנים יותר.

 

פורץ רכבים בחולון מחיר לפי שירותטווח מחירים מומלץ - מנעולן רכב בחולון (לא כוללים מע"מ)
המחיר של קריאה למנעולן רכב בשעות הלילה בחולון60-90 ₪
קריאה לפורץ רכבים בשעות הערב בחולון20-40 ₪
פורץ רכבים בחולון מחיר בסיסי350 - 150 ₪
החלפת מנעול הרכב בחולון מחיר ממוצע960 - 450 ₪
כמה עולה פריצת רכב יוקרה בחולון550 - 400 ₪
עלות שחזור מפתחות רכבים בחולון (בהתאם לסוג המפתח, מותג ושנתון הרכב)2,100 - 330 ₪
המחיר לחילוץ מפתח תקוע בתוך רכב נעול או שנשבר במנעול330 - 220 ₪
כמה עולה פריצת מנעולי רכבים בסיסיים וסטנדרטיים550 - 220 ₪

* במרבית המקרים תיגבה תוספת מחיר כאשר מזמינים את המנעולן בשעות לא שגרתיות, כגון שעות הערב או הלילה המאוחרות, בשבתות ובחגים.

 

למה דווקא מנעולן פיקס?

ההבדל בין צוות המנעולנים של מנעולן פיקס לעומת כל מנעולן אחר מתבטא ברמה המקצועית ובמחירים הנוחים וההוגנים שייגבו מכם. אצלנו תמצאו מנעולים באישור המשטרה בחולון (על מנת לעבוד בתחום חייבים תעודת יושר ממשטרת ישראל), כאלה שעברו את כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות, אשר מאפשרות להם להציע לא רק שירותי מנעולנות רכב בחולון, אלא גם שירותים נדרשים נוספים, כגון פריצה של דלתות כניסה, כספות ועוד.