שירותי פריצת רכבים בהרצליה מסביב לשעון – פורץ רכבי בהרצליה זמין לקריאה שלכם במיידי

הזמנת שירות של פורץ רכבים בהרצליה היא דבר שכל תושב בעיר עלול להזדקק לו, לכן חשוב שתמיד יהיה לכם מספר טלפון של חברת מנעולנות שמציעה בין היתר גם שירותי מנעולנות רכב. חברת מנעולן פיקס היא בדיוק החברה לפנות אליה כאשר מחפשים מנעולן רכב מומלץ בהרצליה שניתן לסמוך על שירותיו.

אנחנו מציעים לכם שירותי פורץ רכבים בהרצליה 24 שעות ביממה, במחירים משתלמים במיוחד. מהן שיטות הפריצה לרכבים היעילות ביותר, כמה עולה פורץ רכבים בהרצליה וגם למה לפריצת דלת הרכב קוראים רק למנעולן רכב של מנעולן פיקס? הנה כל התשובות.

 

פורץ רכבים בהרצליה 24 שעות לכל סוגי הרכבים והמכוניות

✔️ פורץ רכבים בהרצליה זמין להגעה מהירה – מנעולני רכב מוסמכים, באישור משטרת ישראל

✔️ פריצת רכב בהרצליה, פתיחת מכונית נעולה מכל סוג – האוטו לא נפתח? צרו קשר ונגיע מהר

✔️ המפתח נשבר או נתקע בדלת הרכב ואי אפשר להיכנס לאוטו? אנחנו בדרך אליכם

✔️ פורץ מנעולי רכב בהרצליה: נווה עמל, נוף ים, נווה אמירים, הרצליה פיתוח, הרצליה הירוקה,

גני הרצליה, נווה עובד, שיכון דרום, גליל ים, הרצליה הצעירה, שביב ושכונות נוספות

לשיחה עם פורץ רכב בהרצליה: 055-9706744

 

פורץ רכב בהרצליה
פורץ רכבים בהרצליה ואזור השרון – 24 שעות ביממה, מחירים נוחים

 

 

פריצת רכב בהרצליה – מתי הדבר נדרש? וכיצד הדבר מבוצע?

הצורך להזמין פורץ רכבים בהרצליה מאיתנו, עלול לעלות במספר תרחישים:

#1 כשהרכב ננעל לכם עם המפתחות בפנים.

#2 כשהמפתח שברשותכם אבד או נגנב ואין לכם מפתח רזרבי או שהמפתח הנוסף אינו זמין לכם באותו רגע.

#3 כשהמפתח נתקע או נשבר לכם בתוך המנעול.

#4 כשניסיון פריצה של הרכב גרם לנזק למנעול ולא ניתן להיכנס לרכב.

 

בכל אחד מהמקרים הללו רצוי שלא תנסו לפרוץ את הרכב בעצמכם, שכן הדבר עלול לגרום לנזק חמור לדלת ולמנעול של הרכב. הדרך העדיפה היא להתקשר אלינו ואנו נדאג לשלוח אליכם במהירות מנעולן רכב מקצועי שידע לבצע את הפריצה ביעילות וללא גרימת נזק. פריצת דלת הרכב על ידי מנעולן מתבצעת בשני אמצעיים עיקריים.

✔️ כרית פריצה מיוחדת – המנעולן מציב את הכרית בין הדלת לשלדה ומנפח אותה באמצעות קומפרסור חזק. מרגע שהדלת נפתחת מעט, ניתן להגיע אל כפתורי שחרור הנעילה שנמצאים בתוך הרכב בקלות.

✔️ פריצת הרכב באמצעות מפתחות מיוחדים (קרויים מפתחות דגדוג) – שלמעשה מסוגלים לפרוץ כמעט כל סוג של דלת רכב. במידה ובמהלך הפריצה המנעול ניזוק (המנעולנים שלנו מספיק מקצועיים על מנת שבמרבית המקרים הדבר לא יקרה), גם שירות החלפת מנעול רכב בהרצליה הוא דבר שתוכלו לקבל מאיתנו באותו הרגע.

 

שירותי מנעולן רכב בהרצליה

בעיית מנעולים ברכב אינה חייבת לנבוע מאלו של הדלתות. ברכב ישנם עוד מספר מנעולים שליקויים בהם יכולים להשבית לחלוטין את הרכב שלכם מכלל פעולה ובכולם באפשרותנו לטפל בצורה מהירה ויעילה:

✔️ פריצה של מנעול גיר תקול בהרצליה – מנעול גיר תקול מונע העברת הילוכים ולכן למעשה משבית את הרכב. במידה והמנעול תקול (תקוע, שבור או שאבד המפתח) לא ניתן להשתמש ברכב מבלי לפרוץ אותו.

✔️ פתיחת מנעול נעילה להגה תקוע בהרצליה – כאשר מנעול ההגה ננעל ואינו מאפשר סיבוב של ההגה, לא ניתן להשתמש ברכב. הזמנה של שירות פורץ רכבים בהרצליה מאיתנו תאפשר לכם לשחרר את הנעילה בקלות ולקבל שליטה מלאה על הרכב שלכם.

✔️ החלפה או תיקון של סוויץ' בהרצליה – הסוויץ' הוא הרכיב שמניע את הרכב וגם הוא עלול שלא לפעול כהלכה, בשל בעיה מכאנית או חשמלית. מנעולן מקצועי כמו שתמצאו אצלנו ידע כיצד לתקן את הסוויץ' או להחליפו, כך שתוכלו להשתמש ברכב שלכם עוד באותו היום.

 

מחיר פורץ רכבים בהרצליה

מחיר פורץ רכב בהרצליה ושל שירותי מנעולנות רכב נוספים שניתנים על ידינו במנעולן פיקס, אינם נחשבים ליקרים מידי, מתחילים בעלות של כ-200 שקלים בלבד, כשהמחיר מתייקר בהתאם לסוג המשימה שעומדת על הפרק והתחשבות בגורמים הבאים:

#1 סוג הרכב – רכבים חדשים יותר קשים לפריצה, בשל רמת האבטחה הגבוהה יותר.

#2 סוג החלפים – במידה ויש צורך להחליף מנעול, קודן או אימובילייזר, אביזרים מקוריים יעלו יותר וכך גם חדשים, כשניתן להוזיל בעלויות תוך שימוש בחלפים תחליפיים או משומשים.

 

פורץ רכבים בהרצליה מחיר לפי שירותמחיר מומלץ למנעולן רכב בהרצליה (לא כולל מע"מ)
מחיר בסיסי לפורץ רכבים בהרצליה350 - 150 ₪
עלות להחליף מנעול רכב בהרצליה960 - 450 ₪
פריצת מנעול רכב סטנדרטי בהרצליה מחיר550 - 220 ₪
חילוץ מפתח תקוע ברכב נעול (או מפתח שבור במנעול)330 - 220 ₪
מחיר קודן לרכב בהרצליה - כולל התקנה!350-450 ₪
מה המחיר של פריצת רכב יוקרה בהרצליה550 - 400 ₪
כמה עולה שחזור מפתח לרכב בהרצליה (משתנה בהתאם לסוג, מותג, שנתון וכו')2,100 - 330 ₪
מחיר התקנת קודן לרכב אימובילייזר (עלוקה)350-450 ₪
פורץ רכבים בהרצליה מחיר בשעות הערב20-40 ₪
מנעולן רכב פורץ רכבים בהרצליה בשעות הלילה60-90 ₪

 

בנוסף, התקשרות עם פורץ רכבים בהרצליה או הזמנה של שירותי מנעולנות אחרים בשעות שאינן שגרתיות, כגון בשעות הלילה, בשבתות ובחגים, תעלה לכם בדרך כלל יותר מאשר בשעות רגילות. בכל מקרה, אצלנו תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר ואף תוכלו להיות בטוחים במקצועיות המנעולנים שיגיעו אליכם.

כל המנעולנים של מנעולן פיקס הם בעלי הסמכה מתאימה ואף מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת הרצליה, כך שאתם יכולים להיות רגועים מכל בחינה שהיא.

 

שחזור מפתח בהרצליה, ניתוק קודנים ואימובילייזרים

הצורך בהזמנת שירותי מנעולן רכב בעיר הרצליה ואזור השרון, יכול לעלות לא רק בהקשר של מנעולים ודלתות, אלא גם בכל הקשור לשאר האמצעים שאחראיים על היכולת להתניע את הרכב שלכם, ואנחנו מתכוונים למפתחות הרכב, הקודן והאימובילייזר. מנעולני רכב מורשים כמו שתמצאו אצלנו, ידעו כיצד לבצע שכפול או שחזור מפתח לרכב במידה והמפתח היחיד שלכם אבד וגם כיצד לבצע תיקון או ניתוק של הקודן או האימובילייזר ברכב.