פריצת רכבים באשדוד – שירותי פורץ רכב באשדוד (יסודי ומקצועי)! שירות אישי, אדיב ומקצועי במחירים נוחים

איך מתמודדים עם מנעול תקוע, דלת שלא נפתחת או מפתח שהלך לאיבוד – בעיקר כשזה קורה לרוב דווקא בזמן הכי פחות מתאים? התשובה הקצרה שלנו, היא פורץ רכבים באשדוד. התשובה הקצת יותר ארוכה, היא שברגעים הללו שאתם מרגישים מעט אבודים או חסרי אונים, כדאי להיעזר בשירות מקצועי של מנעולן שיפרוץ עבורכם את הדלת.

מנעולן פורץ רכבים 24 שעות בעיר אשדוד והסביבה ידע לא רק לפתור עבורכם את הבעיה, אלא גם לעשות את זה באופן מהיר, בטוח ומקצועי. בואו איתנו כדי לגלות את התשובות לכל השאלות: איך פורצים מנעול רכב, וכיצד מתבצעת פריצת מנעול הגה תקוע באשדוד ויתר חלקי הארץ? כמה זה עולה? ואיך תדעו שהמנעולן שבחרתם הוא אכן אמין?

 

פורץ רכב באשדוד – מנעולני רכב זמינים 24/7 במחירים מעולים!

✔️ פריצת רכב באשדוד במקצועיות, יסודית ויעילה במחירים המשתלמים ביותר

✔️ פורצי רכבים מוסמכים באשדוד באישור המשטרה – שימוש בכלי הפריצה מתקדמים

✔️ תקועים מחוץ לרכב? פורץ רכבים בעיר אשדוד מוכן להגעה מהירה לכל יעד

✔️ פורץ רכב בכל כתובת באשדוד: רובעים א, ב, ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, י"א, י"ב ,י"ג, ט"ו, ט"ז, י"ז, אזור הסיטי, אזור התעשייה אשדוד, מע"ר, המרינה ואזורים נוספים

להזמנת פורץ רכב באשדוד חייגו: 055-9706744

 

פורץ רכב באשדוד
שירותי מנעולן פורץ רכבים באשדוד 24/7

 

 

פריצת מנעול רכב סטנדרטי – איך זה עובד?

זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו, ולמעשה מדובר בתופעה יותר נפוצה משניתן לדמיין: אובדן מפתחות הרכב, דלת שנתקעת לפתע או מפתחות שנשכחו בתוך הרכב נעול. זה עלול להיות מדאיג ובעיקר לא נעים במיוחד, בעיקר משום שזה קורה לרוב ברגעים שאנחנו הכי פחות מצפים לכך או צריכים את הרכב לשימוש מיידי.

ככלל, עבודתו של פורץ רכבים מורשה מתחילה בראש ובראשונה בתעודה רשמית ממשטרת ישראל. מנעולן באישור המשטרה למעשה רשאי לבצע את העבודה כחותמת רשמית של משטרת ישראל, שמספקת ללקוח את הביטחון שאותו מנעולן נבדק ואושר על ידי הגורמים המוסמכים לכך.

פורץ רכבים באישור המשטרה באשדוד והסביבה עושה שימוש בציוד מתקדם ובטכניקות מקצועיות, זאת במטרה להצליח לפרוץ את המנעול עם מינימום נזק לרכוש.

 

כמה עולה פורץ רכבים באשדוד והסביבה? מחירים

טווח המחירים לשירותי מנעולן רכב באזור אשדוד והסביבה הקרובה משתנה בהתאם לצורך, לסוג הרכב, סוג המנעול וכן סוג המפתח. בנוסף, כדאי לדעת שהזמנת פורץ מנעולים במהלך שעות היום תהיה מעט יותר זולה מהזמנת פורץ רכבים בשעות הערב או הלילה המאוחרות.

לפני הבחירה בפורץ מנעול רכבים, חשוב לבחור פורץ אמין, מקצועי ומנוסה. אל תתפתו לבחור במחירים הזולים ביותר שיוצעו לכם – משום שלצערנו קיימים בשוק אנשי מקצוע שעלולים לנצל את המצוקה שאתם נמצאים בה, מה שיבוא לידי ביטוי במחיר שיוצע לכם.

בחרו בפורץ רכבים שמספק לכם מידע מלא, עונה על השאלות שלכם, מציג בפניכם את המחירון בשקיפות וכמובן – מחזיק בתעודה רשמית מטעם משטרת ישראל המותירה לו לבצע את עבודתו כאיש מקצוע.

 

מחירון לדוגמא

פורץ רכבים באשדוד מחיר לפי שירותטווח מחירים מומלץ למנעולן רכב באשדוד (לא כוללים מע"מ)
קריאה לפורץ רכבים באשדוד350 - 150 ₪
המחיר לפריצת מנעול ברכבים סטנדרטיים550 - 220 ₪
מחיר פריצת רכב יוקרה550 - 400 ₪
הוצאת מפתח תקוע בתוך רכב נעול/ נשבר בתוך המנעול330 - 220 ₪
המחיר לשחזור מפתח לרכב (בהתאם לסוג ושנתון הרכב)2,100 - 330 ₪
החלפת מנעול לרכב960 - 450 ₪
עלות נוספת - הזמנת פורץ מנעולי רכב בשעות הערב באשדוד20-40 ₪
עלות נוספת - הזמנת מנעולן רכב בשעות הלילה באשדוד60-90 ₪

 

שירותים נוספים בתחום מנעולנות הרכב:

החלפת מנעול ברכב  ✔️  שחזור מפתח לרכב  ✔️  שכפול מפתחות  ✔️  שכפול שלטים  ✔️  תיקון או החלפה של סוויץ'

 

למה לעבוד עם פורץ רכבים מוסמך של מנעולן פיקס?

מנעולן פיקס כאן כדי לשמור על הבית שלך, ולהעניק לך ולבני משפחתך 100% ביטחון. בין אם אתם זקוקים לפריצת מנעולי רכבי יוקרה באשדוד או פריצת מנעול גיר תקול באשדוד – מנעולן פיקס יבצעו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו לא מסתפקים בביצוע עבודה מקצועית ככל הניתן, אלא שואפים להעניק את השירות הכי טוב שאפשר, במחירים לכל כיס, במהירות ובאופן הכי בטוח שאפשר.

פריצת מנעול מכל סוג שהוא זוהי עבודה שעשויה להיות מורכבת ולהוביל לנזקים משמעותיים, אם לא מדובר באיש מקצוע שמבצע זאת. כדי לא ליצור יותר נזק מתועלת לדלת הרכב או המנעול, אנו ממליצים לבחור בפורץ מנעולי רכבים באשדוד שיפתור לכם את הבעיה יותר מהר משאתם יכולים לדמיין.

אנו בחברת מנעולן פיקס עובדים עם מנעולנים מוסמכים, בעלי אישור ממשטרת ישראל ו-100% מקצועיות. לצד שירות אדיב, יחס אישי ועבודה מקצועית, נספק לכל לקוח פתרון מיידי בעלות לכל כיס ובמהירות גבוהה משניתן לדמיין.