מנעולן פיקס בישוב תל מונד ובפריסה ארצית – מנעולנים בתל מונד זמינים לקריאה 24/7 עבורכם ולשירותכם – שירות אדיב באחריות ומחירים נוחים

באזורים מוכי פריצות, חשוב לישון בשקט ולדעת שביתכם מוגן מכל סכנה. כמו כן, אנו במנעולן פיקס לוקחים במלוא הרצינות והחשיבות את העובדה שאתם מכניסים איש מקצוע לביתכם, ועובדים תמיד בגישה שירותית ואדיבה. אז מה יש לנו להציע ואילו שירותים יוכלו בפועל לספק המנעולנים המקצועיים שלנו? כל זאת ועוד בתקציר הבא.

 

מנעולנים בתל מונד ✔️ פורץ מנעולים בתל מונד והסביבה (מחירים נוחים)

✔️ מנעולנים בתל מונד זמינים לקריאה סביב השעון עבור התקנה, תיקון או פריצה

✔️ מוצרים ואנשי מקצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותרהחלפת צילינדר או מנעול בתל מונד

✔️ פריצת דלת שלא נפתחת בישוב תל מונד והסביבה, התקנת עינית או סגר עליון ועוד

✔️ שירות אדיב מובטח, מחירים נוחים לפונים דרך האתר >>

להזמנת מנעולן בתל מונד חייגו: 055-9706744 

 

מנעולן פיקס בתל מונד ואזור השרון
התקנה בטוחה לכל בית בתל מונד עם מנעולן פיקס

 

מנעולן בתל מונד

כל מי שהזמין אי פעם את שירותינו בתל מונד ואזור השרון, יכול להעיד כי אין אפשרות מקצועית ואמינה יותר בכל הסביבה. כל כך חשוב למצוא בעל מקצוע שניתן להכניס אותו לבית בלב שלם, במיוחד באזור תל מונד מוכה הפריצות. מנעולן פיקס היא בדיוק החברה שתספק לכם זאת ולהלן מגוון השירותים שלה.

 

מנעולן פיקס – אמינות ומקצועיות בחבילה אחת

בחיפושיכם אחר מנעולן מקצועי בתל מונד והסביבה, תופתעו לגלות עד כמה מדובר בתחום פרוץ, כזה שעלול לסבך אתכם בצרות צרורות, אם לא תבחרו בצורה נכונה. אנשים רבים מידי מפרסמים את עצמם בתור מנעולנים, כשלמעשה אין להם שום הכשרה בתחום. לא כך הדבר כאשר מזמינים שירותי מנעולן בתל מונד.

כל אחד מהמנעולנים של החברה מחזיק בתעודת מנעולן מוסמך מטעם המדינה ואף באישור משטרתי על כך שאין לו עבר פלילי וכי הוא רשאי לעבוד בתחום. ניתן להזמין שירותי מנעולן בשרון 24 שעות ביממה וליהנות ממגוון רחב ביותר של שירותי מנעולנות ברמה הגבוהה ביותר.

 

שירותי פורץ דלתות בתל מונד, רכבים וכספות

ההתמחות העיקרית של כל מנעולן היא כמובן שירותי פריצה וכשאתם מזמינים פורץ דלתות בתל מונד ואזור השרון דרכנו, תוכלו לקבל אותם בכל תרחיש:

✔️ פריצה של דלתות כניסה ופנים – בין אם הדלת נטרקה והמפתחות נשארו בתוך הבית ובין המפתח נשבר בתוך המנעול, המנעולנים שלנו מסוגלים לפרוץ כל סוג של דלת כניסה או פנים, מבלי לגרום לה נזק.

✔️ פריצת רכבים – הזמנת שירותי פריצה לרכב עשויה להידרש במספר מקרים, כגון כשמאבדים את מפתחות הרכב, כשמפתחות הרכב נשברו בתוך המנעול או במקרה הנפוץ, כשהמפתחות ננעלו בתוך הרכב. אנו נדאג לשלוח אליכם מנעולן שיגיע עם ציוד מקצועי שיאפשר לו לפתוח את הדלתות הנעולות מבלי לגרום להן נזק ומבלי לשבור את החלונות.

✔️ פריצת כספות – תושבים רבים בתל מונד משתמשים בכספות על מנת לשמור על חפציהם האישיים ויקרי הערך, הרחק מעיניהם וידיהם של הגנבים והפורצים, אך מה קורה כאשר שוכחים את הקוד של הכספת או המפתח הלך לאיבוד? הזמנת מנעולן תפתור לכם את הבעיה, שכן כל מנעולני החברה יודעים כיצד לפרוץ את כל סוגי הכספות, מבלי לגרום נזק.

 

מנעולנים בתל מונד 24 שעות

המנעולנים של מנעולן פיקס אינם מספקים רק שירותי פריצה באזור תל מונד והשרון אלא מתמחים גם בשירותי מנעולנות נוספים. להלן העיקריים שבהם:

✔️ החלפת/תיקון מנעולים – המנעולנים המקצועיים שלנו משתדלים שלא לגרום נזק בעת ביצוע הפריצה, אך במידה ובכל זאת נגרם נזק, הם ידעו לתקן או להחליף לכם את המנעול בו במקום. תקבלו מאיתנו מנעול איכותי חדש במחירים משתלמים ביותר.

✔️ החלפת צילינדר לדלת – הצורך בהזמנת שירותי החלפת צילינדר לדלת בשרון הוא לא רק לאחר פריצה אלא גם במקרים שבהם הצילינדר מתחיל לגלות בעיות או כשעוברים לדירה חדשה ורוצים למנוע מצב שבו לאדם אחר ישנו מפתח שמתאים לדלת.

✔️ התקנת סגר ביטחון לדלת – סגר ביטחון מהווה אמצעי אבטחה נוסף בדלת הכניסה של  הבית וכמו כן מאפשר פתיחה חלקית של הדלת במקרה הצורך. זהו שיפור משמעותי של יכולות האבטחה של הדלת, במיוחד בבתים עם קשישים או ילדים קטנים.

✔️ התקנת עינית לדלת – עינית בדלת מאפשרת לראות מי נמצא מהעבר השני. העינית יכולה להיות רגילה או אלקטרונית, כך שניתן לצפות במתרחש מעבר לדלת על גבי מסך ואפילו דרך אפליקציה.

✔️ התקנת קודן לרכב – על מנת שהרכב יהיה מוגן יותר ו/או יעמוד בדרישות חברת הביטוח, כדאי לפנות אל מנעולן לצרכי התקנה מקצועית ולא לנסות לבצע זאת באופן עצמאי.

 

מנעולן בתל מונד והסביבה – המחירים

כמה עולה לפרוץ דלת בתל מונד וסביבתה הקרובה? וכמה עולה החלפה של מנעול לדלת של בית פרטי או משרד? ובכן, עבור הזמנת מנעולן בתל מונד, טווח מחירים ממוצע הינו:

 

סוג השירותטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר פריצת מנעול לדלת בתל מונדהחל מ-150 ₪
מחיר החלפת מנעול בתל מונד (משתנה כתלות בסוג ומותג המנעול)החל מ-250 ₪
מחיר החלפת צילינדר בתל מונד (כולל עלות הצילינדר)החל מ-250 ₪
שירות תיקון צילינדר לדלת בשרוןהחל מ-150 ₪
מחיר התקנת עינית לדלת בתל מונדהחל מ-150 ₪
מחיר הזמנת פורץ מנעול לרכב בתל מונדהחל מ-250 ₪
מחיר התקנת קודן לרכב בתל מונדהחל מ-250 ₪
מחיר קריאה לפורץ כספות בשרון ובתל מונדהחל מ-150 ₪

 

זקוקים למנעולן באזור תל מונד? רוצים לשדרג את הדלת או המנעול הקיים בבית? בשביל זה אנחנו כאן לשירותכם! מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר מובטחת. מוזמנים להמשיך ולגלוש במנעולן פיקס לקבלת מידע מועיל נוסף בתחום המנעולנות, וכמובן לשמור את מספר הטלפון של החברה בפלאפון או בכיס.