מנעולן פורץ דלתות במודיעין עילית ואזור השומרון. מנעולן פיקס פועלת במודיעין עילית ומציעה שירותי מנעולנות – התקנה, פריצה, תיקון או החלפה של כל סוגי המנעולים. זמינות לקריאה סביב השעון!

לרגע שבו אנחנו נתקעים מחוץ לדלת הבית או הרכב אין לנו איך להתכונן. מה שאנחנו כן יכולים לעשות, זה להיות מוכנים מראש עם פרטים של מנעולן במודיעין עילית שיהיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. זה לא משנה אם מדובר בדלת הדירה, הכספת, הרכב או הבניין – להיתקע מחוץ לדלת שאתם רוצים לעבור דרכה, זה לא נעים בלשון המעטה.

 

מחפשים מנעולן במודיעין עילית? התקשרו ואנחנו בדרך אליכם…

✔️ אנו שמחים להציע שירותי מנעולנות במודיעין עילית והסביבה

✔️ מנעול חכם, מנעול ביומטרי, מנעול חשמלי או אלקטרומגנטי – כל המנעולים במנעולן פיקס 

✔️ פורץ דלתות במודיעין עלית, התקנת אמצעי ביטחון לדלת הבית, החלפת מנעול צילינדר ועוד

✔️ פורץ מנעולים בכל מודיעין עילית: קרית ספר, גני מודיעין, נאות הפסגה, גרין פארק, אחוזת ברכפלד >>

לפורץ מנעולים במודיעין עילית חייגו: 055-9706744 

 

מנעולן במודיעין עילית
תיקון, התקנה, פריצה או החלפת מנעול במודיעין עלית

 

מנעולנים במודיעין עילית – כל מה שצריך לדעת

זה תמיד קורה בתזמון הכי פחות מתאים, יאלץ אותנו לבטל את התוכניות שלנו או לכל הפחות לדחות אותן, ואין ספק שברגעים האלו נרצה פתרון מהיר, זמין ומקצועי. איך למצוא פורץ דלתות במודיעין עילית והסביבה, מה כדאי לדעת על פריצת דלת הבית או הרכב ומהו מחיר התקנת מנעול דלת? סיכמנו עבורכם את כל מה שכדאי לדעת.

 

על ביטחון המשפחה לא מתפשרים: מנעולן מומלץ במודיעין עילית

שמענו מלא מעט לקוחות שהם או אנשים שהם מכירים ניסו לבצע פריצת דלת באופן עצמאי ברגע האמת שבו הם נתקעו מחוץ לדלת הבית. השאלה האם זהו פתרון יעיל ומומלץ עולה לא אחת, כאשר התשובה לכך היא חד משמעית: פריצת דלת עצמאית עלולה לגרום יותר נזק מתועלת. מעבר לזמן והאנרגיה שיושקעו בניסיון לפריצת דלת עצמאית, עלול להיווצר נזק כלכלי כתוצאה מניסיונות פריצה לא מקצועיים.

לסקרנים מביניכם שבכל זאת רוצים לנסות, המדריך לפריצת מנעול דלת בחמישה שלבים הוא העמוד שאתם רוצים לעבור אליו!

ברוב המקרים, המקצועות הללו כוללים הפעלת כוח או ניסיונות לפתיחת הדלת באמצעות אלתורים כאלו ואחרים, מה שגורם לבסוף לנזק, בלאי והרס של הדלת. נכון, יכול להיות שהדלת בסופו של דבר תיפתח – השאלה היא האם יהיה ניתן לסגור אותה לאחר מכן, או לכל הפחות להשתמש בה בבטחה.

במילים אחרות, מחיר פריצת דלת טרוקה במודיעין עילית והסביבה או ביתר חלקי הארץ הוא מינימלי ביחס לתשלום על הנזק שתאלצו לספוג ברוב המקרים שלאחר ניסיונות פריצה ללא ידע מקצועי.

 

מנעולן רכב 24/7 במודיעין עילית

לא רק מחוץ לדלת הבית או הדירה, גם מחוץ לדלת הרכב אנחנו עלולים להיתקע. לאבד את מפתחות הרכב או פשוט לא להצליח לפתוח את הדלת, עלול להיות עניין לא נעים – בעיקר כי לרוב זה קורה כשאנחנו זקוקים לרכב באופן מיידי.

מה החדשות הטובות? שיש לזה פתרון והוא פשוט במיוחד: מנעולן רכבים מורשה במודיעין עילית שיפתור לכם את הבעיה בקלות ובזריזות. בין אם אתם זקוקים לפריצה של הרכב באופן מיידי, ובין אם אתם מעוניינים בהתקנת קודן במטרה לשמור על בטיחות הרכב שלכם ולייצר הרתעה מפני גניבות, ההמלצה היא להשתמש בשירותיו של איש מקצוע.

מנעולנים במודיעין עילית – מחירים

לא מעט אנשים חושבים ומאמינים שככל שהמחיר עולה, כך גם איכות השירות שהם מקבלים עולה. אך במקרים רבים, זה לא מדויק ויכול להוביל אתכם לשלם מחיר מופקע ולקבל שירות בינוני.

כדי לוודא שבחרתם במנעולן שמבצע את עבודתו במקצועיות, בדקו כמה דברים: האם מדובר במנעולן שעבר הסמכה, האם הוא מחזיק באישור רשמי ממשטרת ישראל ואילו המלצות תוכלו למצוא על עבודתו.

באשר למחיר, כדאי לדעת שטווח המחירים לפריצת מנעול מקצועי משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, ביניהם: סוג המנעול (דלת בית, דירה, רכב או כספת), איש המקצוע שממנו תקבלו את השירות, הצורך בפריצה בלבד או בהחלפה של המנעול כן הלאה.

 

מחירון שירותי מנעולן במודיעין עילית

כמה עולה התקנת מחזיר דלת? מהי עלות סגר בטחון לדלת? מהו המחיר עבור פריצת מנעול צילינדר? כאמור, המחיר עבור השירותים שונה בהתאם למספר פרמטרים.

אלו דוגמאות למחירים של פריצת מנעולים, בהתאם לסוגי השירות:

 

סוג השירות - מנעולן במודיעין עיליתטווח מחירים מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר החלפת מנגנון רב בריח במודיעין עילית550 - 340 ₪
מחיר החלפת צילינדר במודיעין עילית
(כל סוגי הדלתות והמותגים דלתות)
550 - 340 ₪
פריצת דלת עץ במודיעין עילית350 - 150 ₪
כמה עולה התקנת עינית לדלת כניסה520 - 250 ₪
טווח מחירים לפריצת רכב בעיר מודיעין עילית490 - 200 ₪
עלות פריצת מנעול לשונית390 - 200 ₪

 

פורץ מנעולים במודיעין עילית – למה דווקא מנעולן פיקס?

אנחנו במנעולן פיקס זמינים עבורכם 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע, גאים ושמחים להעניק שירות איכותי מכל הלב לקהל לקוחותינו. דווקא כשצריך מנעולן, דווקא כשאין ברירה וצריך לסמוך על מישהו, אפשר, צריך וכדאי לסמוך על מנעולן פיקס – מהיר, יסודי ובמחיר לכל כיס.

 

אולי יעניין אתכם גם: מנעולן במודיעין