מחפשים מנעולן באור יהודה? לא משנה באיזה רחוב באור יהודה אתם גרים – מהדקל, דרך ההסתדרות ועד ההדס, מנעולנים באור יהודה זמינים לקריאות שלכם גם במתכונת של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. במנעולן פיקס אנו מציעים שירות מקצועי של פורץ מנעולים באור יהודה והסביבה במחירים נוחים.

 

אופק, מנעולן פיקס
אופק – מנעולן פיקס

 

טלפון: 055-9706744

 

יש סיכוי שלפחות פעם אחת תצטרכו פורץ דלתות באור יהודה. בנוסף, גם ישנו סיכוי כי דווקא ברגע בו תצטרכו שירות מנעולן בשביל שיבצע פריצת דלת טרוקה, לא תדעו מה עליכם לעשות.

הדרך הטובה ביותר להיות מוכנים לשעת חירום, היא פשוט לא לחכות לרגע האחרון. לא תוכלו לתכנן מראש מתי דלת הכספת, הרכב או המשרד לא תיפתח לכם, אך בהחלט תוכלו לדעת מה עליכם לעשות ברגע בו הדלת התקועה פוגשת אתכם.

 

מנעולנים באור יהודה – פורץ מנעולים ודלתות, מחירים נוחים

מנעולנים מומלצים באזור אור יהודה זמינים 24/7, מחירים נוחים

פורץ מנעולים באור יהודה לפריצת דלת, רכב או כספת

מגיעים לכל שכונה / אזור ברחבי העיר

צרו קשר: 055-9706744

 

מנעולן אור יהודה מומלץ מחיר זול
פורץ מנעולים באור יהודה – מנעולן פיקס

 

 

שירותי מנעולן פיקס באור יהודה

✔ פריצת דלת באור יהודה, החלפת מנעולים, צילינדר פלדלת, רב בריח, שריונית חוסם, מולטילוק ואחרים, תיקון דלתות ומשקופים, כיוון דלת באור יהודה והסביבה, פורץ דלתות ממ"ד, פורץ מנעולים באור יהודה עם המלצות, מנעולן דלתות להתקנת מנעול ביומטרי חכם עם טביעת אצבע.

✔ מנעולן רכב בעיר אור יהודה, פורץ רכבים נעולים, משכפל ומשחזר מפתחות לרכב, תיקון של סוויץ' שלא מתניע, התקנה או ניטרול של קודן / אימובילייזר ועוד.

✔ פריצת כספות מכל סוג

אזורים באור יהודה בהן ניתן לקבל שירות ממנעולן פיקס: שכונת קרית גיורא, אזור תעשייה יהלום, ספיר, ההסתדרות, נווה סביון, נווה רבין, רמת פנקס, שפרינצק, עמידר ונוספות.

זמן ההגעה המשוער של מנעולן באור יהודה לטיפול בקריאה: כ-20-30 דקות

 

מדוע תצטרכו להציג רישיון או תעודת זהות למנעולן שיגיע?

אם כבר יצא לכם לקבל שירות ממנעולן, אתם לבטח יודעים איך השיטה עובדת. במידה וטרם הזמנתם מנעולן, כדאי שתדעו גם אתם איך נערכים לקראת הגעתו.

כפי שלא תקבלו חבילה בדואר מבלי שתציגו את תעודת הזהות שלכם, כך המנעולן לא יוכל לשרת אתכם מבלי שתציגו תעודה שתקשור אתכם אל הכספת, המבנה או הרכב הדורשים בעבודת הפריצה. מנעולן מומלץ באור יהודה הוא מנעולן אחראי ששומר על הנכס והרכוש שלכם! רק דמיינו לעצמכם מצב, בו כל אדם היה מזמין מנעולן זול באור יהודה ומבקש ממנו לפרוץ רכב מבלי שהוא מציג תעודה מזהה.

לכן, הכינו תעודת זהות, רישיון נהיגה או אפילו מכתב רשמי שיש לכם הקושר את שמכם לכתובת מסוימת. כך פורץ מנעולים באור יהודה יוכל לעבוד בראש שקט, תוך הידיעה כי הוא פורץ עבורכם ולא עבור אדם לא מוסרי המנסה לגנוב מכם.

 

מנעולן באור יהודה פורץ מנעולים
מנעולן באור יהודה בפעולה

 

פורץ מנעולים באור יהודה – בקשו תעודה של מנעולן מוסמך

הצגת התעודות הינה דו צדדית. כשם שהמנעולן ביקש מכם לראות תעודה מזהה, כך גם עליכם לדרוש ממנו. מנעולן עם המלצות באור יהודה הוא אך ורק מנעולן מורשה. בכדי להיות מנעולן מוסמך שעובד כחוק, על המנעולן לעבור קורס והכשרה, תוך שהוא מחזיק בתעודת מנעולן.

כבר היו מקרים מעולם בהם אנשים עם ידע בסיסי בפריצות, היו פורצים רכבים ודלתות ללא היתר מתאים. בכדי להבטיח כי האדם שעומד מולכם הוא אדם אמין ומקצועי, בקשו בנימוס לראות את התעודה ורק לאחר מכן אשרו למנעולן לבצע החלפת צילינדר בדלת או כל שירות אחר הנדרש על ידכם.

 

על פי מה נקבע בסופו של דבר מחיר מנעולן בעיר אור יהודה?

1. סוג השירות. המחיר משתנה על פי סוג השירות. לדוגמא, המחיר שיגבה על ידי פורץ רכבים מומלץ לטובת פריצה במקרה בו דלת הרכב לא נפתחת, יהיה שונה במקרה בו צריך לפרוץ כספת.

2. מורכבות השירות. ככל שהעבודה ארוכה יותר ומורכבת יותר, כך גם שכר המנעולן יהיה גבוה יותר.

3. יום ושעת השירות. העבודה הזולה ביותר שתוכלו לקבל היא בימי החול בשעות השירות המקובלות. עם זאת, במידה ותזמינו מנעולן ביום שישי בשעה 23.00 בלילה, השירות יהיה מעט יקר יותר.

 

מחירי מנעולנים באור יהודה - מחירון מומלץטווח מחירים משוער (לא כולל מע"מ)
פורץ דלתות באור יהודה
פריצת דלתות תקועות, נעולות, דלת שלא נפתחת או כשאבד מפתח
החל מ-170 ₪
עלות פורץ רכבים - אור יהודה
אבד או נגנב המפתח למכונית? פתיחת אוטו נעול בצ'יק
החל מ-220 ₪
פורץ כספות
יונדאי, וולף, yale, md ואחרות
149-450 ₪
החלפת צילינדר
החלפת צילנדרים בכל דלת
170-450 ₪
פריצת דלת פלדלת, רב-בריח וכדומה באור יהודה
מחירים זולים, שירות מקצועי
390-580 ₪

 

פורץ דלתות באור יהודה – הדלת לא נפתחת? צרו קשר

אחד השירותים הפופולרים ביותר לשמם נקראים מנעולנים, הוא שירות של פריצת דלת בעיר אור יהודה. מה מביא אנשים להזמין שירות שכזה? המפתח נתקע או נשבר בתוך הדלת, הצילינדר נדפק או שהוא פשוט התעקם לאחר ניסיון של פריצה.

גם אם דלת הבית לא נפתחת וגם אם אחד העובדים שלכם נמצא תקוע מחוץ לדלת המשרד, דעו כי יש מה לעשות! אין כל סיבה להפעיל כוח על הדלת ולגרום לה נזקים. תוך זמן קצר, יכול להגיע אליכם מנעולן המתמחה בפריצה של כל סוגי הדלתות – גם דלתות כניסה ראשיות וגם דלתות פנים.

 

פורץ כספות מקצועי לא יגרום לנזק בכספת שלכם!

כספת היא לא דבר זול, והיא יכולה להיות יקרה עוד יותר בעת שאתם פוגעים בה. גם אם הכספת לא נפתחת לכם ואתם צריכים להוציא ממנה מסמכים בדחיפות, אל תנסו לפרוץ אותה לבד. פריצה עצמאית על ידכם תגרום ב-99% מהמקרים יותר נזק מתועלת, תוך שסביר להניח כי לא באמת תצליחו לפרוץ אותה.

הזמנת מנעולן באור יהודה 24 שעות ביממה רלוונטית לכם גם במידה ואתם צריכים פריצה לכספת בחנות, בבית או במשרד. מנעולן מקצועי מתחייב על פריצה ללא נזק לכספת.

 

מנעולן רכב אמין בעיר אור יהודה עם המלצות

לעתים, המלצות חמות שתקבלו מהמנעולנים ותאמצו, יוכלו לפתור לא מעט בעיות. מכת גניבות הרכבים ככל הנראה לא תיעלם בקרוב, אך מה שכן תוכלו לעשות זה למזער את הסיכוי שיגנבו את הרכב שלכם. מה תוכלו לעשות? פשוט לעבוד עם מנעולן רכב באזור אור יהודה, שיתקין קודן ברכב שלכם.

היתרון הגדול ביותר של הקודן הוא האפשרות שלכם להיות הנהגים הבלעדיים שיכולים לנהוג ברכב. כך, גם במידה וניסו לפרוץ את הרכב שלכם, לא יוכלו לגנוב אותו מבלי לדעת את הקוד האישי שלכם.

מעבר לכך, קוד הרכב משמש המון נהגים גם כמעין "קוד הורים". כך, תוכלו לשמור על הקוד האישי גם מפני הילדים המתבגרים, שלעתים בודקים את הגבלות קצת יותר מדי. כל עוד הקוד הסודי שלכם ישמר כסודי, תוכלו להבטיח כי הרכב הפרטי שלכם נשאר בחנייה ושמור רק לכם.

 

אור יהודה – מפה:

מגיעים גם ליישובים האלה: מנעולן ביהוד, מנעולן בפ"ת, מנעולן ברמת גן